תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | Emerson Network Power Delivers the Next Generation of Data Center Management Capabilities with Avocent

30/04/2012 14:26

קצת לפני יום העצמאות, הובילה מאי55 כנס מקצועי בשיתוף עם חברת Emerson העולמית שעסק בדור הבא של מערכות שליטה וניהול לחדרי שרתים ותשתיות משולבות. באירוע הוצגו מערכות תכנון שליטה וניהול, נחשפה הגרסה הרביעית של מערכת הניהול המרכזית DSView. המשתתפים זכו להצצה למערכת יחודית מתקדמת לניהול משאבים, ה-Trellis.

את דברי הפתיחה נשא ישראל דרור, מנהל מטעם מאי55 למוצרי Avocent, שציין כי השילוב של Emerson ו-Avocent  יצר פריצת דרך בתחום ניהול חדרי שרתים. ישראל הוסיף, כי השילוב של הידע והניסיון של מאי55 עם שותפות עיסקיות כמו Avocent, יוצרים מענה המתאים לצרכיהם של כל הלקוחות. לדבריו, גם לקוחות קטנים ובינוניים יכולים להרוויח מהיכולות שמאי55 מציעה. ישראל הדגיש כי גם Data center קטן בתחילת דרכו, כדאי שיתייעץ עם מומחים ממאי55 כדי ליצור השקעה חכמה בתשתיות כבר בתחילת הדרך, במטרה לשמר ההשקעה.

את המשך היום העבירו מרצים בכירים מחטיבת ה-Network Power של Emerson. מנהל השיווק, מר Tilo Kaschube והמנהל הטכני מר Dirk Achenbach, שהציגו והדגימו מגוון נושאים:

DSView4 – תוכנה המייצרת שכבת ניהול אחידה שנותנת למנהל ה-IT גישה מאובטחת מנקודה מרכזית אחת (AAA protocol) המערכת מאפשרת גישה לשרתים פיזיים ווירטואליים, ותשתיות מנוהלות נוספות כגון: KVM Over IP, Serial Over IP, פסי חשמל מנוהלים ובקרות סביבה.

מאי55לשאלות משתתפים ציין Tilo, כי מדובר בפתרון גנרי המסוגל להתממשק למגוון היצרנים הקיים ללא צורך בהתאמות יעודיות. המענה כולל מצבי חרום בהם "הרשת נפלה". לדבריו מערכת זו מהווה פיתרון אידיאלי למנהלי ה-IT  כמענה לצרכי הניהול השליטה והבקרה (Over IP) במרכזי IT מבוזרים גיאוגרפית.

DCP (ר"ת Data Center Planer) – כלי חדשני הנותן מענה לתכנון חוות שרתים, החל מתכנון מיקום הארונות ורכיבי תשתית דרך תחזוקה שוטפת ועד ניהול הגידול של התשתית. מדובר בחידוש מרענן המביא את גישת ה-SOA (ר"ת Service-Oriented Architecture) לעולם התשתיות. בעזרת ה-DCP  ניתן ליצור דוחות ויזואליים של צריכה וקיבולת החשמל עד רמת השרת/הרכיב הבודד. ה- DCP הופך נתונים מאוחסנים בארגון לזמינים ומחליף כלי ניהול מיושנים.

Trellis – פתרון ייחודי שיאפשר לארגונים לנהל ולנטר באופן גמיש ובקלות משאבים ממערכות הטרוגניות תחת ממשק מרכזי אחד המסוגל לפעול מול מערכות ניהול מגוונות בזמן אמת.

Tilo הסביר שבעבר צריכת חשמל גבוהה נחשבה לסמל סטאטוס, בעוד שהיום ברור לכולם שזוהי אחת ההוצאות המרכזיות של Data center. לדבריו, ניהול חכם של צריכת החשמל יכול לחסוך עד 35% בהוצאות החשמל (Capacity buffer). כלי זה מהווה מענה חיוני למנהלי IT ולמקבלי ההחלטות בארגון שמשמעותו היכולת לשלוט בצריכת האנרגיה באופן פרואקטיבי וחיסכון עצום במונחים כלכליים. בין יתרונותיו הבולטים היא היכולת להאריך ולנצל מערכות קיימות הנמצאות כבר בשימוש הארגון.

את היום סיכם ליאור פרידמן, מרצה מטעם מאי55, שהסביר בצורה קלילה ומשעשעת על החשיבות של תכנון וביצוע נכון של הקמת חדרי שרתים עבור חברות בשלבי ההתפתחות השונים ומדוע כדאי לנצל את הידע והניסיון של מאי55 ביישום מוצלח של השקעה כחברה מובילה לפתרונות תקשורת מחשבים ובקרה מרחוק. האירוע לווה בתצוגה והדגמות של המוצרים.

אודות מאי55
חברת מאי55 מספקת פתרונות ניהול מרכזי לחדרי שרתים בשליטה מקומית ועל גבי הרשת (Over IP). הפתרונות כוללים חומרה, תוכנה ומערכות ניהול ושליטה מתקדמות המהות את קידמת הטכנולוגיה בשוק העולמי. חברת מאי55 היא הנציגה הבלעדית של מוצרי Avocent בישראל.

אירועים קרובים