תוכן שיווקי

בעקבות אירוע | במהלך וועידת VMware Partner Exchange 2012, חשפה החברה תכניות חדשות עבור שותפיה העסקיים

30/04/2012 15:03

יותר מ-4,000 משתתפים השתתפו בוועידת VMware Partner Exchange 2012 שנערכה לאחרונה – עלייה של 20 אחוזים לעומת 2011. לועידה נרשמו יותר מ-90 נותני חסות ומציגים כמו Arrow ECS, Avnet, Carahsoft, Cisco, Dell, EMC, HP, IBM, Ingram Micro, Kaspersky Lab, Mozy, NetApp, Quest Software, PeakColo Symantec, Tech Data Corp, Trend Micro, Veeam Software ו-Wyse Technology. יחד עם שיתוף פעולה רחב מהתעשייה, ממשיכה וועידת  VMware Partner Exchange למשוך מומחי IT מכל העולם, כדי לשמוע על החידושים והמגמות בוירטואליזציה ומחשוב ענן.

המומחים בוועידה יכולים ללמוד כיצד להפוך ליועצים מוסמכים, המסייעים ללקוחות לעבור לשלב הבא של IT כשירות, במסע שלהם לענן. תכניות חדשות, התמחויות ותגמולים. במהלך הכנס חשפה VMware תכניות חדשות, התמחויות ממוקדות פתרון ותגמולים, כדי לעזור לשותפים להתכונן לעידן הענן:

שיפורים חדשים בתוכניות ספקי פתרונות ובהתמחויות: מחקרים הראו ששותפים עם התמחות אחת לפחות, מוכרים פי 3.5 לעומת אלו ללא התמחות. ההתמחויות ממוקדות מוצרים, הן גם המפתח לתגמולים נוספים לשותפים. בנוסף, שותפים בדרגות Premier ו-Enterprise נדרשים כעת להשיג התמחויות בפתרונות נוספים, כדי לחזק את הערך האסטרטגי שלהם ללקוחות, לקדם את ההצלחה של השותפים ולהגדיל את הבידול התחרותי שלהם כדי להעניק פתרון שלם לענן.

כחלק מהחידושים, הופכת VMware התמחויות חדשות לזמינות. ביניהן:

•    וירטואליזציה של יישומים עסקים קריטיים (VBCA) – זמינה מיידית. התמחות זו מאפשרת לשותפים להעניק הדרכה ופתרונות בוירטואליזציה של יישומים עסקיים קריטיים כמו Exchange, SQL, Oracle  ו-SAP.

•    תשתית כשירות (IAAS) – זמינה מיידית. ההתמחות הזו מיועדת להאיץ את ההכרות והמומחיות של השותפים בפתרונות ושירותים היברידיים לענן.

•    Management – זמינה לקראת סוף Q1 2012. ההתמחות הזו מיועדת לאפשר ולתגמל שותפים שעוזרים ללקוחות לפשט ולייעל ניהול של סביבות וירטואליות וסביבות ענן, על בסיס VMware vCenter Operations Management Suite.

מיטוב של תכניות התגמולים: שיפורים לתכניות VMware advantage+ ו-Solution Rewards מעניקות לשותפים הזדמנות להכפיל את התגמולים שלהם במהלך 2012. שותפים שירשמו עסקאות דרך Advantage+ ללקוחות חדשים של VMware יהיו זכאים לבונוס. דרך Solutions Rewards, שותפים בעלי התמחויות יהיו זכאים לבונוס על מכירה ראשונה, כאשר הם מוכרים ללקוח קיים פתרון חדש בפעם הראשונה, מחוץ להתמחות Infrastructure Virtualization.

תוכנית שותפי יעוץ והטמעה (CIPP): תוכנית חדשה לשותפים שמתקדמים בייעוץ. תוכנית CIPP מאפשרת לקבל מידע רב, המבוסס על ניסיון טכני עשיר וכן גישה שיתופית להכרות עם "השטח".

תכניות משופרות לעסקים קטנים ובינוניים: VMware מכריזה על הגדלת ההשקעה בתכניות שותפים לעסקים קטנים ובינוניים. החברה משיקה כלים חדשים ותגמולים שנועדו להאיץ את האימוץ של פתרונות בקרב עסקים קטנים ובינוניים. התוכניות המשופרות מציעות כלים ליצירת ביקוש, הטבות ללקוחות, גישה חופשית לסרטוני הדרכה ותגמולים משופרים למכירה לעסקים קטנים ובינוניים. הכל כדי לשפר את היכולות של השותף בתחום העסקים הקטנים והבינוניים.

הכרה במכירות OEM של שותפים: VMware משתפת פעולה עם Cisco, Dell, Fujitsu, HP ו-IBM כדי לאפשר לשותפים להגיש את מכירות ה-OEM של מוצרי VMware כנקודות בתוכנית השותפים אליה הם שייכים. בעזרת הנקודות הללו יכולים השותפים להתקדם לתוכניות מתקדמות יותר.

חנות VMware Solution Exchange: חנות פתרונות הענן והוירטואליזציה אשר הושקה לאחרונה, מפגישה בין לקוחות, שותפים ומפתחים שיכולים לבחון ולבחור פתרונות עסקיים באמצעות ממשק פשוט ונוח לגישה. חנות VMware Solution Exchange מציגה יותר מ-2,000 שותפים טכנולוגיים שבנו למעלה מ-3,500 יישומים ויותר מ-6,000 מוצרי תשתית שמתאימים למוצרים של VMware.

אירועים קרובים