תוכן שיווקי

לקראת אירוע | דורון הראל, מנהל אגף שירותים מנוהלים בכלנית: "הלקוחות החלו לזהות את היתרונות בהקמת מרכז תמיכה גלובאלי בישראל"

"אם עד עתה ברירת המחדל הייתה להקים מרכז תמיכה או מכירות גלובאלי באסיה או במזרח אירופה מפאת עלות שעת העבודה הזולה, הסתבר שישנם פרמטרים נוספים אשר מטים את דרך חישוב העלות" ● לקראת הבית הפתוח של כלנית בנושא מרכזי תמיכה

01/05/2012 17:29

לדברי הראל, "קבוצת כלנית זיהתה חוסר שביעות הרצון של הארגונים הגלובאליים שהעבירו את פעילות התמיכה והשירות לאסיה ומזרח אירופה וזאת ממספר סיבות שהמרכזיות שבהן, מדברות על הקושי להבין את השפה האנגלית של התומכים במדינות אלו ובנוסף, תרבות העבודה לעיתים גורמת לכך שבסופו של דבר התקלה לא נפתרת. התוצאה הינה עלות גבוהה הרבה יותר בחישוב לאירוע מתחילתו ועד לסיומו ושביעות רצון נמוכה של הלקוחות".

לעומת זאת, אומר הראל, "בישראל ניתן למצוא תומכים איכותיים בעלי שליטה בשפה האנגלית, מקצועיות ושירותיות רבה שיכולים להעניק תמיכה או שרותי מכירות ברמה הגבוהה ביותר ובעלויות משתלמות לאותם ארגונים גלובאליים. בנוסף, לא ניתן להתחרות עם הניסיון, המקצועיות והמתודולוגיות שנצברו במשך השנים בחברות כדוגמת כלנית, שתוך זמן קצר ועלויות יחסית לא גבוהות, יכולות להקים מרכז תמיכה גלובאלי".

"זאת טעות לחשוב שהעברת מרכז התמיכה לאסיה או מזרח אירופה יכולה להוזיל עלויות. בחודשים האחרונים אנו רואים מגמה של העברת מספר הולך וגדל של מרכזי תמיכה גלובאליים לישראל. דוגמא מצוינת לכך ניתן למצוא במספר מרכזים גלובאליים שקבוצת כלנית הקימה לאחרונה עבור ארגונים אשר מבקשים לספק שרותי תמיכה או מכירות ללקוחות ברחבי העולם. מרכזים אלו מספקים, בין היתר, תמיכה בכ – 20 שפות שונות, עד לרמת הניב המקומי בארץ היעד".

"במהלך התקופה הקרובה ניתן יהיה לשמוע על עוד ועוד חברות גלובאליות המעבירות את מרכז פעילות התמיכה והשירות לישראל שתמשיך לחזק את מעמדה בשוק זה".

פרטים נוספים והרשמה לאירוע הבית הפתוח של כלנית בנושא מרכזי תמיכה

אירועים קרובים