תוכן שיווקי

אוטומציה של דו"חות פיננסיים

01/05/2012 17:34

ספנסר קופרמן, סמנכ"ל תהליכים עסקיים בינלאומיים בחברת Global Software, הגיע לישראל כאורח של קבוצת יעל בכנס משתמש SAP. שוחחנו איתו על ההצלחה של החברה בינלאומית בישראל, מאז כניסתה לשוק המקומי לפני כשנתיים.

ספר לנו על הטכנולוגיה שלכם.
ישנם כלי BI רבים העונים על צרכים רבים ומגוונים, אולם כאשר מדברים על המשתמשים הפיננסיים, חשוב במיוחד להפוך את השימוש בכלי לאינטואיטיבי וקל. מוצר הדגל שלנו, ה-Spreadsheet Server הנו פתרון לאוטומציית דוחות כספיים (Excel Automation), המתחבר בצורה שקופה למערכת ה-ERP בארגון ומייצא את הנתונים הפיננסיים ישירות אל גיליון ה-Excel. הפתרון מאפשר לבנות במהירות דוחות דינמיים ולקצר באופן משמעותי את זמני סגירת התקופה. הוא אינטואיטיבי להתקנה ולתחזוקה, ואינו דורש את תמיכת ה-IT. בנוסף, ניתן להרחיבו למודולים נוספים של SAP ו-ORACLE ולשלב את הנתונים בדוחות הכספיים ובדוחות פרטניים. פתרון זה מותקן ביותר מ-4,000 ארגונים ב-40 מדינות ברחבי העולם (250,000 משתמשים) ועשרות ארגונים בארץ.

מהם המאפיינים הייחודיים של Spreadsheet Server?
היתרון הגדול ביותר מבוסס על העובדה שהכלי מבוסס על Excel. מדובר בפתרון ADD ON אינטואיטיבי של Excel Microsoft, plug & play, המעניק למשתמשי הקצה את היכולת לעבוד בסביבת העבודה המוכרת של Excel ולייצר דשבורד דינאמי ישירות ממערכת ה-ERP. בכך, הוא מקצר באופן דרמטי את הזמן הדרוש לסגירת הספרים, גם זמן ההטמעה הינו קצר ביותר. הכלי מאפשר ייעול ודיוק של תהליכי תקצוב, יצירת דוחות דינאמיים בזמן אמת, ביצוע Drill Down לטרנזקציות ישירות מתוך ה-Excel. ניתן לשלב דוחות פיננסיים שונים לתוך גיליון אחד ולבצע מיזוג נתונים ארגוני עם גישה מיידית לנתונים משתנים, ללא צורך בשטחי אחסון וב-BI או בתמיכת IT. בנוסף, חשוב לציין שיישום והדרכת המוצר על דוח סטנדרטי מתבצעים ביום עבודה בודד. ה-Spreadsheet Server שלנו מעניק למשתמשי הקצה הפיננסיים את היכולת לעבוד בסביבת העבודה המוכרת של Excel ולמנף אותה.

היכן מותקנת הטכנולוגיה שלכם בעולם?
ה-Spreadsheet Server מותקן בחברות וארגונים גדולים בעולם. בין היתר הוא מותקן בימהה, באיסוזו, במשרד האנרגיה האמריקאי, בחברת CROCS ועוד. בארץ הוטמע הכלי, באמצעות יעל תוכנה, בחברות אורבוטק, בית החולים הדסה, אמדוקס, רפאל, ויזה-כאל ועוד.

כיצד אתה רואה את השוק הישראלי?
השוק הישראלי הוא קטן אבל מאוד דינאמי, בעיקר בתחום ההיי-טק ולכן עבורנו הוא אסטרטגי. אנו מתרגשים להיות מובילי שוק בישראל אף על פי היותנו חברה בינלאומית, כי הצרכן הישראלי הוא מתוחכם וחשדן ואם המוצר שלנו מצליח כאן, זאת הצלחה מבחינתי.

האם תוכל לשתף אותנו מה מתוכנן השנה? אילו חידושים? מה החזון?
פיתחנו גרסה חדשה, המהווה עבורנו מפת דרכים אסטרטגית ונקראת Excel Automation – Spreadsheet Server. גרסה זו מאחדת את העוצמה של המשתמשים הפיננסיים עם המשתמשים העסקיים ונותנת פתרון לכלל צרכי ה-ERP בארגון באופן מושכל, דינאמי, יעיל ומאובטח. בנוסף, רק לאחרונה חתמה יעל תוכנה על הסכם שותפות עם חברת אלגרו-פרו, חברת ייעוץ מהמומחיות בתחום הפיננסי ליישומי SAP. מטרת ההסכם היא להמשיך ולפתח את מערך ההפצה של Spreadsheet Server למשתמשי SAP בישראל. יעל בצעה פרויקטים רבים ומצליחים בתחום Excel Automation בשוק המקומי, כמו כן, הינה בעלת ניסיון רב בתחום ה-SAP, אני משוכנע כי השילוב עם אלגרו פרו, חברת ייעוץ מהמומחות בתחום הפיננסי ליישומי SAP תמנף הצלחה זו.

אירועים קרובים