טים קוק, מנכ"ל אפל – ההומו המשפיע ביותר בארצות הברית

קוק דורג ראשון ברשימה של 67 ההומואים והלסביות בעלי העוצמה והמשפיעים ביותר בארצות הברית, שערך המגזין הגאה אאוט ● עורכי המגזין כתבו שאחרי שחי בצילו של סטיב ג'ובס, "כיום קוק הוא מנכ"ל במשרה מלאה ואחראי על החברה בעלת שווי השוק הגדול בעולם; המשמעות היא שכעת הגיע זמן ההופעה שלו"

טים קוק, מנכ"ל אפל (Apple), הוא ההומו המשפיע ביותר על החברה והתעשייה בארצות הברית – כך על פי הדירוג השנתי של המגזין הגאה אאוט (Out).

המגזין פרסם דירוג של 67 ההומואים והלסביות בעלי העוצמה והמשפיעים ביותר, לדעת עורכיו, על מגזרי החברה והתעשייה בארצות הברית. "איך מודדים עוצמה של אדם?", שאלו העורכים, והשיבו: "בעולם בו יש לנו כלים זולים להגיע למיליארדים, נראה שהוא באמת שטוח, וכולנו נמצאים על מגרש המשחקים. אבל בודדים הם אנשי המופת שמצליחים להשפיע על הדרך שבה אחרים חיים – בין אם באמצעות פעילותם ודמותם הציבורית, פוליטיקאים או אנשים עשירים ובעלי הון, שצברו כוח והם בעלי היכולת להשפיע על עמדות ותפיסות תרבותיות וחברתיות של הציבור".

קוק בן ה-51, שהחליף את סטיב ג'ובס לאחר מותו כמנכ"ל ענקית מוצרי המיחשוב, "היה מצוי בעמדת המתנה, ואף שהיה בכיר באפל, הוא חי בצילו של ג'ובס", על פי המגזין. "כיום קוק הוא מנכ"ל במשרה מלאה ואחראי על החברה בעלת שווי השוק הגדול בעולם. זאת, לאחר שאפל עברה את שווי השוק של אקסון מובייל (ExxonMobile). המשמעות היא שכעת הגיע זמן ההופעה שלו".

במקום השני דורגה אלן דג'נרס, קומיקאית ומנחת תוכנית האירוח הנושאת את שמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים