רון לינדר, אלעד: "הכפלנו בשנים האחרונות את העובדים וההכנסות; עד 2015 נמשיך באותו הקצב"

"נמשיך להוביל את עולם הבריאות ומצבת כוח האדם שלנו תגדל ותגיע ל-1,000 עובדים בתוך שנתיים", אמר אלעד, מנכ"ל אלעד מערכות, בכנס שערכה החברה במלאות 30 להיווסדה ● הוא מנה באירוע את המגזרים בהם פועלת החברה, בעיקר בקרב הממשלה ועולמות הבנקאות והבריאות ● שלמה טירן, הנשיא, המייסד והבעלים של אלעד מערכות, העלה זיכרונות מימי הקמת החברה ועד היום ואמר שבסך הכול, "העשייה שלנו הייתה מוצלחת"

"קבוצת אלעד הכפילה את ההכנסות ואת מספר העובדים שלה בשלוש-ארבע השנים האחרונות. היעד שלנו, ואני מעריך שנממש אותו, הוא להמשיך לצמוח באותו הקצב עד 2015", כך אמר רון לינדר, מנכ"ל אלעד מערכות.

לינדר דיבר בכנס שערכה אלעד מערכות השבוע בביתן 1 בגני התערוכה בתל אביב. כ-1,500 איש – עובדי החברה, לקוחות, שותפים עסקיים ו-ותיקי ענף ה-IT – הגיעו כדי לחגוג באירוע ציון 30 שנים להקמת אלעד. מנחה הכנס היה השחקן והקומיקאי גורי אלפי.

"אלעד פועלת בכמה מגזרים ותחומי פעילות", ציין לינדר. "במהלך השנים, לצד הפעילות המסורתית במגזר הציבורי-ממשלתי, פיתחנו כמה תחומי פעילות נוספים. אנחנו מספקים יועצים לממשלה, על בסיס זכייתנו בכל האשכולות במכרז החשכ"ל, ומעמידים כוח אדם ויועצים על פי הצורך. אנחנו נטועים עמוק בממשלה ומכירים את הצרכים שלה לעומק. לצד זאת, יש באלעד קבוצת תוכנה, שמתמחה בפתרונות בסביבת מיקרוסופט (Microsoft), תוך התמקדות במערכת CRM, Share Point ומוצר ShareDocs שפיתחנו, שמתממשק ל-Share Point. בנוסף, אנחנו עוסקים בפיתוח פרויקטי דוט.נט ובהקמת פורטלים בסביבת מיקרוסופט".

"חטיבת הטכנולוגיות שלנו פועלת בשני עולמות: יש לנו גוף פיתוח למובייל לחברות הזנק ופרויקטים לארגוני אנטרפרייז", אמר לינדר. "בעולם הבנקאות, אלעד מייצגת שתי חברות. אחת מהן היא Callatay & Wouters, שמספקת מערכת ליבה לבנקים. כמערכת מודולרית, בבנק קטן היא יכולה להחליף את מערכות הליבה הישנות הקיימות שלו ובבנק גדול – היא יכולה להחליף מודולים קיימים כדוגמת מודול פיקדונות. מוצר נוסף שאנחנו מייצגים הוא מערכת CRM ייחודית לעולם הבנקאי בשם Veripark, שמבוססת על CRM של מיקרוסופט ומתאימה לצרכי המכירה, השיווק והשירות של בנקים כיום".

התחום השלישי אותו ציין לינדר הוא ייעוץ ושירותי תוכנה מקצועיים למגזר העסקי. "אנחנו מעמידים כוח אדם מקצועי במגזר העסקי ועושים זאת במגוון רחב של ארגונים", אמר. "יש לאלעד את היכולת לבנות צוות עבודה לתחום מסוים, וכך אנחנו יכולים ליטול אחריות על פרויקט או על מקטע של פרויקט".

פתרונות בעולם הבריאות
אלעד, אמר לינדר, פיתחה מומחיות בעולם ה-IT הבריאותי. "אספנו מגוון רחב מאוד של פתרונות לתחום, לצד פעילויות פיתוח ויישום מערכת תיק קליני, קמיליון", ציין. "המערכת מתממשקת בצורה מלאה למערכת אופק ומנהלת את כל התהליך הקליני של המטופלים, מהכניסה ועד היציאה מבית החולים – הן בצד האשפוזי והן בצד המרפאתי. בין לקוחות המערכת נמנים בתי החולים שיבא, איכילוב, בתי החולים של שירותי בריאות כללית ובית החולים הגריאטרי שוהם בפרדס חנה. המערכת פרוסה גם בבתי חולים פרטיים".

יואש טרוקמן, יושב ראש אלעד. צילום: פאביאן קולדורף"מה שמייחד את אלעד הוא המחויבות הבלתי מתפשרת שלנו ללקוחות", סיכם לינדר. "אנחנו לא עושים הכל בעולם ה-IT, אבל במה שאנחנו עושים – אנחנו הכי טובים. נמשיך להוביל את עולם הבריאות ומצבת כוח האדם שלנו תגדל ותגיע ל-1,000 עובדים בתוך שנתיים".

מיצוב מחודש
יואש טרוקמן
, יושב ראש אלעד, אמר אמר ש-"אלעד נתפסה כחברה יציבה אך שמרנית, מוטת ממשלה, יותר ישנה מאשר ותיקה. החלטנו לשנות את המיצוב הזה. אלעד של היום היא חברה בעלת ערכים של יצירתיות, תעוזה, גמישות ויעילות מקצועית, לצד מצוינות טכנולוגית". "שלא בצדק, אנחנו נתפסים כחברת כוח אדם, בעוד שאנחנו מספקים גם פרויקטים ופעילויות פיתוח בקדמת הטכנולוגיה בעולמות של ניהול תיק רפואי, ניהול ידע, CRM ,SOA ,BPM ועוד", הוסיף.

הוא סיים בציינו, כי "נבדל את עצמנו ונמצב את אלעד כחברה איכותית שמהווה שותף אמיתי ללקוחותיה בתחום פתרונות התוכנה".

שלמה טירן, מייסד, בעלים ונשיא אלעד מערכות. צילום: פאביאן קולדורףשלמה טירן, מייסד, בעלים ונשיא אלעד מערכות, שחוגג בימים אלה את יום הולדתו ה-75, העלה על הבמה זיכרונות מימי הקמת החברה ועד היום. "היו לי לא מעט כישלונות והרבה יותר הצלחות. מי שלא עושה – לא טועה, אבל העובדה שאלעד הגיעה למה שהגיעה היא הוכחה לכך שבסך הכול, העשייה הייתה מוצלחת", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים