דיווחים: ההנפקה של פייסבוק תצא לדרך ב-7 במאי

"מקור יודע דבר" טען שהחברה תחל בהצגתה בפני המשקיעים ביום ב' הקרוב - דבר שיסלול את הדרך לתחילת המסחר במניות החברה ב-18 במאי ● ההנפקה צפויה לעורר עניין גם לאחר התוצאות הלא כל כך טובות שהציגה פייסבוק לרבעון הראשון של השנה ● החברה מקווה לגייס במהלכה חמישה מיליארד דולרים, מה שיהפוך את ההנפקה לגדולה ביותר בתולדות עמק הסיליקון

מסתכל אל העתיד שמעבר לפייסבוק? מארק צוקרברג

פייסבוק (Facebook) תחל בהליך הצגת החברה בפני המשקיעים, המכונה Road Show, ביום ב' הקרוב, 7 במאי – דבר שיסלול את הדרך לתחילת המסחר במניות החברה ב-18 במאי. הדברים עולים מדיווחים שפורסמו אמש (ג') ונסמכים על "מקור יודע דבר".

לטענת מקור נוסף, מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, ייטול חלק פעיל בתהליך ה-Road Show בעצמו. משקיעים רבים התאכזבו מכך שעד כה בחר צוקרברג שלא ליטול חלק במפגשים עם האנליסטים והותיר את הבמה למנהלת התפעול הראשית, שריל סנדברג, ולמנהל הכספים הראשי, דיוויד אברסמן.

הרשת החברתית הפופולרית מקווה לגייס בהנפקה חמישה מיליארד דולרים, מה שיהפוך את ההנפקה לגדולה ביותר בתולדות עמק הסיליקון. למרות הדו"חות המאכזבים משהו שפרסמה פייסבוק לרבעון הראשון של 2012, מוסיפה ההנפקה לזכות לעניין עצום בקרב המשקיעים.

"מאז ההנפקה של גוגל (Google) לא נתקלתי בעניין כה רב מצד המשקיעים", אמר סקוט סוויט מפירמת המחקר IPO Boutique. "אני מעריך שהליך ה- Road Show יהיה אחד המבוקשים ביותר ושחלק מהמתעניינים יישארו מחוץ לאולם, מחוסר מקום".

לא ניתן היה לקבל תגובה מפייסבוק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים