מטריקס ביצעה בפזגז פרויקט אחסון מבוסס EMC ואבטחת מידע של פורטינט; ההיקף: 300 אלף שקלים

הפרויקט בוצע לאחר שבעקבות גידול המידע של פזגז, החברה החליטה לשדרג את מערך האחסון שלה מ-CX4-120 של EMC ל-VNX 5300 ● מערך זה מבוסס על טכנולוגיית FAST , שמאפשרת שיפור ביצועים וניצול יעיל וחסכוני של מערך האחסון ● כמו כן, מטריקס שדרגה במסגרת הפרויקט את מערכת האבטחה של פזגז למוצרי ה-Fortigate Enterprise מבית פורטינט

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס ביצעה פרויקט אחסון ואבטחת מידע בפזגז. הפרויקט ארך כחודש והסתיים באחרונה והיקפו נאמד ב-300 אלף שקלים.

הפרויקט בוצע לאחר שבעקבות גידול המידע של פזגז, החברה החליטה לשדרג את מערך האחסון שלה מ-CX4-120 של EMC ל-VNX 5300. מערך זה מבוסס על טכנולוגיית FAST (ר"ת Fully Automated Storage Tiering), המאפשרת שיפור ביצועים וניצול יעיל וחסכוני של מערך האחסון. בנוסף, נעשה שימוש בטכנולוגית ה-FAST Cache, שמשפרת את ביצועי המערכת והסביבות הרצות עליה. פתרונות אבטחת המידע והאחסון משרתים 300 מעובדי החברה באתרים שונים.

כמו כן, מטריקס שדרגה במסגרת הפרויקט את מערכת האבטחה של פזגז למוצרי ה-Fortigate Enterprise מבית פורטינט (Fortinet). מערכת זו, בעלת רכיב FortiAsic, מאפשרת תקשורת ועבודה מהירה בין הרשתות השונות תוך הגנה עליהן. המערכת, המותקנת כ-Gateway, מציעה פתרונות הגנה רבים כגון סינון אתרים, הגנה מפני וירוסים ופריצות וחיבור SSL ל-VPN, ומאופיינת בממשק ניהול ידידותי.

לדברי דוד מלכה, מנמ"ר פזגז, "ביצענו את שדרוג והרחבת שרת האחסון בגלל הצורך לתת מענה לכמות המידע שהולכת וגדלה, וכמובן – לשם התייעלות ושיפור בזמני התגובה. בעולם של דרישה למאגרי מידע גדולים היינו חייבים להרחיב את נפחי הנתונים ולאפשר שמירה של כל מידע הקיים בחברה, לרבות תמונות וסריקות של מסמכים שונים".

צחי ראובן, מנהל הלקוח במטריקס, אמר ש-"הפתרונות מעניקים לפזגז יכולת ניהול מידע יעיל מאתר אחד ורמת אבטחה מקיפה יותר מול איומים ומתקפות. הפרויקט הושלם במלואו בתוך זמן קצר, בלי לפגוע בעבודה השוטפת של פזגז".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים