יבמ רוכשת את Tealeaf, המתמחה בניתוח חוויית לקוח ברכישות מקוונות

Tealeaf מסייעת לארגונים להפיק מידע מעודכן ולפעול על בסיס המידע הזה בזירות השוק הדיגיטליות ● על פי הענק הכחול, הדרישה לספק חווית רכישה משופרת ברשת האינטרנט הופכת תנאי קריטי להצלחה, לאור ההערכה שהיקף הרכישות המקוונות יאמיר לטריליון דולרים כבר ב-2014 ● החברה הנרכשת, שהוקמה כספין-אוף עצמאי של סאפ, משרתת יותר מ-450 לקוחות ארגוניים, בהם 30 מתוך 100 החברות הגדולות בעולם על פי פורצ'ן

יבמ (IBM) רוכשת את Tealeaf Technology, המספקת תוכנה לניתוח אנליטי של חוויית לקוחות בעת רכישות מקוונות. העסקה צפויה להסתיים ברבעון השני השנה. תנאי הפיננסיים של הרכישה לא נמסרו לפרסום.

החברה הנרכשת מסייעת לארגונים להפיק מידע מעודכן ולפעול על בסיס המידע הזה בזירות השוק הדיגיטליות. Tealeaf, הפועלת ממשרדים בסן פרנסיסקו, פיתחה תוכנה לניהול חוויית לקוחות, הרושמת ומנתחת את האינטראקציה בין הלקוח ובין אתר האינטרנט בו הוא מבקר. כתוצאה מכך, המשווקים יכולים לזהות דפוסים חוזרים ונשנים ולהתמודד עם בעיות בתכנון יישומי אינטרנט ויישומים למשתמשים ניידים, וכך לתת חוויית לקוח משופרת.

Tealeaf משרתת יותר מ-450 לקוחות ארגוניים, בהם 30 מתוך 100 החברות הגדולות בעולם על פי פורצ'ן (Fortune). בין הלקוחות נמנים ענקית המיחשוב דל (Dell), בנק וולס פארגו, חברת התעופה אייר קנדה (Air Canada), רשת מוצרי החשמל בסט-ביי (Best Buy), בתי הכלבו ניימן מרקוס ואחרים. החברה הוקמה ב-1999 כספין-אוף עצמאי של סאפ (SAP).

על פי הענק הכחול, הדרישה לספק חווית רכישה משופרת ברשת האינטרנט, במיוחד למשתמשי קצה ניידים, הופכת תנאי קריטי להצלחה, לאור ההערכה שהיקף הרכישות המקוונות יאמיר לטריליון דולרים כבר ב-2014. כמו כן, המסחר ממכשירי קצה ניידים צפוי להסתכם ב-200 מיליארד דולרים ב-2015.

"הרכישה מרחיבה את מיזם המסחר החכם של יבמ", נמסר. "החברה הנרכשת מביאה ליבמ יכולות ניתוח אנליטי כמותי, בתהליך אוטומטי, המאפשר אספקה בזמן אמת של תובנות לגבי דפוסי הרכישה וחוויית השימוש של לקוחות מקוונים. כתוצאה מכך, יכולים ארגונים המשתמשים בכלים האלה לשפר את התמיכה בלקוחות, להעלות את רמת השימושיות של אתר האינטרנט שלהם, לתפור חבילות שיווק על פי המידות המדויקות של כל לקוח ולקוח, ולהעלות את יחס ההצלחה של הפעילות המקוונת: יותר עסקות המתבצעות בפועל על ידי מי שמגיעים לאתר".

עם השלמת הרכישה, תשולב Tealeaf במסגרת קבוצת מערכות השיווק והניהול הארגוני (EMM) של יבמ, הכוללת נכסים אותם יבמ רכשה בעבר. עד היום השקיעה יבמ יותר מ-3 מיליארד דולרים במיזם המסחר החכם שלה ומאז 2010 רכשה יבמ שש חברות לטובת המיזם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים