אורקל: לא נסכים לפשרה עם HP

החברה שללה את האפשרות להתפשר בתביעה, שנוגעת למעבדי איטניום ולהחלטתה של אורקל להפסיק את התמיכה בהם ● בכך דחתה אורקל את המלצתו של השופט להגיע לפשרה ● HP טרם השיבה להצעה

פרקליט מטעם אורקל (Oracle) שלל את האפשרות שהחברה תסכים לפשרה עם HP בתביעה על מעבדי איטניום (Itanium). הוא אמר את הדברים לאחר שהשופט ציין שהתיק "מאתגר ביותר", לא ניתן לדעת להיכן תיטה הכף ואף המליץ לשתי החברות לשקול בכובד ראש אפשרות של הסכם פשרה.

בדיון שנערך לפני ימים אחדים בבית המשפט בסן חוזה, קליפורניה, אמר הפרקליט, דן וול, כי פשרה "לא תצא לפועל". HP דורשת פיצויים בסכום של ארבעה מיליארד דולרים על אובדן רווחים, בעוד שלטענת אורקל, לטענות של HP אין כל אחיזה במציאות.

אורקל החליטה בשנה שעברה להפסיק את התמיכה במעבדי איטניום, בטענה שאינטל (Intel) הבהירה שמעבדים אלה מתקרבים לסוף מחזור החיים שלהם ושמעתה היא מתכוונת להתמקד במעבדי x86. לטענת HP, שתי החברות החליטו שהתמיכה במעבדי איטניום תימשך ואף אשררו מחויבות זו במסגרת הסכם הפשרה שאפשר את המעבר של מארק הארד, לשעבר מנכ"ל HP, לאורקל.

באורקל טוענים שהטענות של HP אינן מצדיקות פיצויים בסכום כה גבוה ואף הגישו תביעה נגדית שבה מואשמת HP בפרסום כוזב, משום שתנאי ההסכם עם אינטל לא פורסמו. שני הצדדים ביקשו מהשופט ג'יימס קליינברג להכריז על ניצחונם עוד לפני המשפט, אך השופט דחה בקשות אלה ביום ג', וביום ד' אף השווה את הסכסוך לגירושין. "עליכם לשקול בכובד ראש אפשרות של פשרה", אמר השופט. הפרקליט מטעם אורקל דחה, כאמור, את ההצעה ופרקליטי HP עדיין לא התייחסו אליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים