סמסונג השיקה את מכשיר הדגל החדש שלה – גלאקסי S3

"האולר השוויצרי של טכנולוגיית הסמארטפונים", כפי שסמסונג הגדירה אותו, הוצג במסיבת ההשקה בלונדון בסוף השבוע ● המכשיר החדש כולל מסך גדול, הפעלה קולית שמתחרה בסירי של אפל, אפשרויות משופרות של קישוריות ומעבד ארבע-ליבתי, המאפשר צפייה בווידיאו וכתיבת הודעות במקביל ● נוסף על מסך HD Super AMOLED בגודל 4.8 אינץ' ותמיכה ב-LTE דור 4, הגלאקסי S3 כולל בתוכו גם בלוטות' LE ושבב NFC

האם הגלאקסי S3 החדש של סמסונג (Samsung) הוא האולר השוויצרי של טכנולוגיית הסמארטפונים? כך לפחות הוא הוצג במסיבת ההשקה בלונדון בסוף השבוע, לצלילי התזמורת המטרופוליטאנית של לונדון. המכשיר החדש כולל מסך גדול, הפעלה קולית שמתחרה בסירי (Siri) של אפל (Apple), אפשרויות משופרות של קישוריות ומעבד ארבע-ליבתי, המאפשר צפייה בווידיאו וכתיבת הודעות במקביל. מכשיר זה יחליף את הגלאקסי S2, שסייע לסמסונג להיות המתחרה הרצינית ביותר מול ה-iPhone של אפל ולהגיע לנתח הגדול ביותר בעולם בשוק הטלפונים החכמים.

נוסף על מסך HD Super AMOLED בגודל 4.8 אינץ' ותמיכה ב-LTE (דור 4), הגלאקסי S3 כולל בתוכו גם בלוטות' LE ושבב NFC. זהו המכשיר הראשון בשוק שכולל את שניהם. לא רק זאת, הוא אף מסוגל להשתמש בכמה ערוצי Wi-Fi כדי להשיג מהירות גבוהה יותר או להתחבר ישירות למכשיר אחר במקום שאין Wi-Fi, ואפילו לטעון את הסוללה שלו בלי לחפש כבל, בעזרת ערכת טעינה אלחוטית.

המכשיר כולל גם פונקציות מתקדמות לשיפור חוויית השימוש: זיהוי פנים; Smart stay – פונקציה שמזהה מתי המשתמש מבצע משימות בטלפון (קורא ספר אלקטרוני או גולש באינטרנט, לדוגמה – באמצעות המצלמה הקדמית, שמזהה את עיניו) ושומר על תצוגה בהירה לשימוש מתמשך ונעים; S Voice – ממשק המשתמש בעל שפה טבעית, שמאפשר חיפוש מידע, שליטה במכשיר ומתן פקודות שונות, למשל בחירת שירים, הנמכה או הגברה של הקול, משלוח הודעות SMS והפעלת המצלמה; זיהוי תנועות, Smart Alert להתרעה על כל ההודעות והשיחות שלא נענו; S Beam – לשיפור מהירות של שיתוף קבצים; AllShare Cast – לחיבור המכשיר לטלוויזיה ולצפות בתכנים על המסך הגדול; AllShare Play – להעביר את כל סוגי הקבצים בין המכשיר למכשירים אחרים, כמו טאבלטים, מחשבים או טלוויזיות תומכי DLNA, או לשתף את מסך המכשיר בין חברים על אותה רשת Wi-Fi.

מצלמת המכשיר האחורית היא של 8 מגה-פיקסלים וזו הקדמית היא בת 1.9 מגה-פיקסלים, המאפשרת גם היא צילום וידיאו HD.

מערכת ההפעלה של המכשיר היא אנדרואיד 4.0 (Ice Cream Sandwich) האחרונה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים