אירוע מאגד הווידיאו וה-IT – מינכן, גרמניה
מאגד המדיה והוידיאו הישראלי ערך ב-17 לאפריל אירוע רב משתתפים, במטרה להפגיש את ענקי הענף. בין הגופים הגרמנים שנטלו חלק באירוע ניתן למצוא את O2, BT, T-Systems, Computerlinks. סך הכל השתתפו כ-30 חברות ומוסדות מקומיים, ומשלחת של עשר חברות ישראליות.
מנכ"ל חברת הייעוץ MIW, דוד חוה, ציין בדברי הפתיחה את העובדה שלמחרת האירוע יתקיימו בישראל אירועי יום הזיכרון, וכן שמדובר באירוע המושתת על שיתוף פעולה בינלאומי, המקשר בין אנשי עסקים מישראל ומגרמניה לטובת העמקת קשרי הסחר והנוכחות הישראלית על אדמת גרמניה.
חוה הוסיף וציין, כי זהו אירוע שישי במספר אשר נערך במינכן במתכונת הנוכחית. בהמשך האירוע הושק משרד ייצוג במינכן לטובת שירות צרכי חברי המאגד ולקוחות החברה.
בין החברות שהציגו את מוצריהן:
Audiocodes, המציעה מגוון פתרונות, מאפשרת את הקמתה של תשתית קול חדשה באמצעות טכנולוגיית Voice over Packet חדשנית, אמינה וחסכונית. מוצרי Voice Network ניתנים ליצרני ציוד מקורי, ספקי ציוד לרשתות ומשלבי מערכות. Audiocodes מספקת ללקוחותיה ושותפיה מגוון רחב של טכנולוגיות עיבוד מדיה ושערי מדיה גמישים ומקיפים על בסיס VoIPerfect – ארכיטקטורת שערי ליבה למדיה המובחרת והמהותית של Audiocodes. זוהי חברה מובילה בתחום כיווץ הקול, והיא אחת מההוגות המרכזיות של תקן ITU G.723.1, המיושם בשוק המתפתח של Voice over IP.
Ayecka הציגה מערכות תקשורת, באמצעותן היא מציעה פתרונות קצה לקצה להעברת וידאו IPTVעל גבי תשתיות לווין. הפתרון כולל את כל המרכיבים הדרושים להעברה אופטימאלית של ווידאו בלווין – התאמת פרוטוקולי דחיסה (H.264 – MPEG-2), וכן שידור בפורמט DVB-S2, כולל תמיכה ביכולות מתקדמות כמו VCM 16/32 APSK, קליטה בפורמט DVB-S2 וניטור של ההעברה. Ayecka מציעה פתרונות שמאזנים בין רמות ביצועים נדרשות לרמות מחירים נמוכות.
Callmyname – דמיינו עולם חופשי ממספרי טלפון. חברת CallmyName הופכת את הדימיון למציאות, ומביאה את מהפכת ה-Domain Names מהאינטרנט לסלולר. החברה השיקה חייגן שמות גלובלי, המאפשר חיוג מהיר ואינטואיטיבי בשמות למיליוני עסקים ואנשים פרטיים ברחבי העולם. חייגן CallmyName מעניק גישה מיידית למידע מרשתות חברתיות, וכן Caller-ID, המציג מידע חברתי או עסקי בקבלת/הוצאת שיחות.
להורדת החייגן מהסלולר ורישום שם חינם: www.callmyname.com
Compedia הציגה את מוצריה החדשים, כולל:
● עולם וירטואלי חינוכי ומהנה לילדים, לרבות אפליקציות לסלולר.
● עולמות וירטואליים לשימושים רפואיים לתחום האוטיזם (בשיתוף עם אוניברסיטת קיימברידג') והסוכרת (בשיתוף עם אינטל ובית חולים שניידר).
Compedia הינה החברה הותיקה והמובילה בישראל לפיתוח משחקים וכותרים חינוכיים אינטראקטיביים ועולמות וירטואלים, עם מכירות בכ-50 מדינות.
Covertix – מפתחת ומספקת פתרונות המאפשרים לארגונים מעקב, שליטה והגנה על קבצים רגישים בתוך ומחוץ לארגון, כולל בענן ובמכשירים ניידים. מוצר הדגל, SmartCipher, מבצע תיוג אוטומטי של מסמכים ומוסיף להם הגנה דינמית, גם כאשר אין חיבור לשרתי הארגון. ההגנה מוכלת בקובץ עצמו ונעה איתו לכל מקום, ללא הפרעה לתהליכי העבודה בחברה.
Eyeview Digital הציגה את הטכנולוגיה הייחודית שלה, המאפשרת למותגים לבצע התאמה אישית של פרסומות טלוויזיה עבור המדיום הדיגיטלי. טכנולוגיה זו מספקת את היכולת לתפעל וידאו בזמן אמת, תוך שמירה על איכות השידור של הפרסומות. על ידי הפיכת הפרסומות לאפקיטיביות ורלוונטיות לצופה, Eyeview מאפשרת למותגים להעביר מסר פרסומי אישי, מקומי ובזמן אמת. החברה ממוקמת בניו יורק, ומרכז הפיתוח נמצא בתל אביב. משקיעים: ג'מיני ישראל, לייטספיד, אינוביישן אינדוורס , נאוטה קפיטל, גיגי לוי.
QualiSystems הציגה פתרונות תוכנה לניהול מעבדה, סביבות בדיקה ואוטומציה של בדיקות חומרה ותקשורת. פתרונות אלה מסייעים למפעילות תקשורת, יצרני ציוד תקשורת וארגונים המתחזקים רשתות מורכבות למקסם את השימוש בציוד המעבדה שלהן, לצמצם את משך הזמן המושקע בהקמה ופירוק של תשתיות בדיקה ולאפשר למהנדסי הבדיקות לבצע יותר בדיקות ובאופן עצמאי.
Ignite הציגה שרותי פיתוח תוכנה המבוססים על מיטב הכישרונות ממזרח אירופה. Ignite מבצעת פרויקטי Turn-Key ותגבור מחלקת הפיתוח עבור חברות היי-טק בישראל גרמניה, אוסטריה ושוויץ, בצורה משולבת בין אתר הלקוח ומרכזי הפיתוח של החברה באוקראינה ובלארוס. Ignite מצטיינת בניהול פיתוח מבוזר במתודולוגיות אג'יליות, ומובילה את תחום האג'ייל בישראל.
Playmedia הינה חברת טכנולוגיית פרסום מקוון המתמקדת ביצירת הכנסות פרסום למפרסמים קטנים ובינוניים. זאת, על ידי צבירה ושווק קהלי היעד שלהם ישירות למפרסמים (מותגים ישירים, סוכנויות פרסום, חברות הזנק וכדומה). Playmedia מציעה גם פלטפורמה לניהול רשת פרסום ו-SSP לניהול מודעות לרשתות וכן למפרסמים.
Powerplug הציגה את מוצר הדגל של החברה, פאוורפלאג פרו, מאפשר לארגונים להפחית את צריכת החשמל של מחשביהם כאשר הם אינם בשימוש, וחוסך כ-70%-50% מעלויות החשמל הדרוש הפעלתם. בין לקוחותיה של פאוורפלאג נמנים ארגונים מובילים, כגון בית חולים שיבא, שירותי בריאות כללית, משרד האוצר, 013 נטוויז'ן ועוד.