Gstat תייצג בישראל את הפתרון Detect Unica IBM לשיווק מבוסס אירועים

הפתרון מאפשר ניהול ומעקב אחר הפעילות של לקוח ספציפי ומזהה שינויים מהותיים בדפוס ההתנהגות שלו ● זיהוי של התנהגות חריגה גורם לשליחת התראה למערכת המבצעים או מערכת הלידים ובעקבותיה יוצר הארגון קשר יזום עם הלקוח ● כמו כן, הפתרון מתמודד עם ניהול מורכב של עשרות ומאות אירועים שונים וניתוח דפוסי התנהגות על פני ציר זמן

Gstat, המתמחה בפיתוח ויישום פתרונות אנליטיים ועסקיים לניהול סיכונים ובשיווק ממוקד לקוח, תייצג ותפיץ את הפתרון Detect Unica IBM של הענק הכחול לשיווק מבוסס אירועים.

מהחברה נמסר, כי הפתרון מאפשר ניהול ומעקב אחר הפעילות של לקוח ספציפי ומזהה שינויים מהותיים בדפוס ההתנהגות שלו. זיהוי של התנהגות חריגה גורם לשליחת התראה למערכת המבצעים או מערכת הלידים ובעקבותיה יוצר הארגון קשר יזום עם הלקוח. כמו כן, הפתרון מתמודד עם ניהול מורכב של עשרות ומאות אירועים שונים וניתוח דפוסי התנהגות על פני ציר זמן. הוא מתאפיין גם בקיצור Time-To-Market, מתן מענה מהיר ללקוח וניהול יעיל ואפקטיבי של כמות עצומה של תנועות בחלון זמן מוגבל.

Detect Unica IBM כבר פעיל, ומשמש חברות וארגונים ממגזרים שונים: בנקים, חברות תקשורת, חברות כרטיסי אשראי וככלל, ארגונים שרושמים תנועות על פעילות לקוחותיהם, ברמה יומית. בין הלקוחות המשתמשים בפתרון זה ניתן למצוא את טלפוניקה (Telefonica), וודפון (Vodafone), ג".פי מורגן צ'ייס (JPMorganCase) וג'נרל מוטורס (General Motors).

ארנונה אריאלי, מנהלת שיווק ופיתוח עסקי ב-Gstat, אמרה ש-"אירועים חריגים בחיי הלקוח מהווים הזדמנות לדיאלוג מדויק ורלוונטי בינו לבין הארגון. אם הארגון מזהה במדויק את נקודת הזמן בה הלקוח מחפש מענה, הוא יכול להציף בפניו בצורה פרו-אקטיבית מענה מיידי לצרכיו וכך להדק את יחסיו עם הלקוח. במקביל, דרך המעקב אחר דפוסי ההתנהגות של הלקוח לומד הארגון באילו מועדים וסביב אילו אירועים הוא נגיש ופתוח יותר לרכוש את המוצרים או השירותים של הארגון".

דותן בורנשטיין, מנהל שיווק מוצרי תוכנה ב-Gstat, אמר ש-" Detect Unica IBM מבוסס על קבצי עסקות יומיים ולא מעמיס על בסיס הנתונים. לרוב, נפח העסקאות הוא כזה שלא ניתן בכלים סטנדרטיים להפעיל עליהם שאילתות רבות ומורכבות, אולם באמצעות Detect ניתן לעבד מידע עצום בפרק זמן קצר וגם לאפשר יישום של כללים עסקיים מורכבים במקביל".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Ocr software

    תחום ניהול האירועים מתפתח בארץ בקצב מסחרר וצפוי להוליד כמה וכמה אקזיטים מעניינים בשנים הקרובות

אירועים קרובים