תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ישראל קציר, HP ישראל: "Gen 8 – אבן דרך אבולוציונית של השרתים הנמכרים בעולם"

"אנו נמצאים בפתחו של עידן חדש - של שרתים חכמים", אמר קציר, מנהל קבוצת השרתים, HP ישראל, בראיון לקראת האירוע בו יוצג הדור החדש של השרתים, Gen8 של ענקית המיחשוב

07/05/2012 15:55

מאת הילל יוסף

"עולם השרתים הסטנדרטים – ובתוכם אלה של HP – עבר התפתחות משמעותית בעשרים השנים האחרונות  מהיותם מכונות עיבוד  בפריפריה  של ה IT הארגוני, ועד  לארכיטקטורה חכמה  שמאכלסת את ליבת ה-IT. כעת השרתים מריצים את היישומים הקריטיים ביותר בכל  מגזרי השוק", כך אמר ישראל קציר, מנהל קבוצת השרתים, HP ישראל.

קציר דיבר לקראת כנס שעורכת HP ישראל בשבוע הבא בטראסק בנמל תל-אביב, בו יושק הדור הבא של השרתים, Gen8, בארץ.

לדברי קציר, "השינוי המשמעותי הזה קורה כי השרתים הסטנדרטים כבר אינם רק מכונות עיבוד, הם כבר ארכיטקטורה משוכללת מרובת תכונות, עם יכולות ניהול, אוטומציה, תקשורת, אחסון ופתרונות לצמצום צריכת חשמל. תכונות שהיו פעם רק בשרתי High End מצויות היום בשרתים הסטנדרטים של HP".

HP, אמר קציר, "היא מובילת שוק מובהקת בעולם השרתים, HP מוכרת יותר שרתים מכל ספק אחר, והיא נמצאת ראשונה בדירוגים של חברות המחקר השונות. HP מכרה יותר מ-25 מיליון שרתים ב-22 שנים אחרונות".

ההכרזה הקרובה של הדור הבא של השרתים, אמר קציר, "היא שיאו של קמפיין שהתחיל לפני שלושה חודשים. בפברואר האחרון הייתה ההכרזה  בארצות הברית, ובארץ יש לנו כבר הזמנות לשרתים אלה. לא מדובר בעוד הכרזה, הכוללת בדרך כלל שיפור ביצועים או הוספה של עוד תכונות, אלא בהכרזה מהותית וחשובה – במובן זה שאנו נמצאים בפתחו של עידן חדש – של שרתים חכמים. אין רכיב בשרת שאינו רכיב חכם – ניהול, זיכרון, רשת,  לטובת ייעול ועוד. אנו מאכלסים את השרתים בעוד ועוד תכונות, ובכך מביאים לארגונים את היכולת להריץ סביבות IT תובעניות ביותר, ביישומים הקריטיים ביותר במערך המיחשוב".

"ל-HP יש את ההיצע החזק ביותר לתחום השרתים", אמר קציר, "היצע עשיר ומגוון, אשר מאפשר התאמה של פתרון לצורך במגוון מערכי IT ארגוניים. הפתרונות מתאימים לכל דרישה – בין אם זה לטובת מערך IT סטנדרטי ובין אם לעולמות מיחשוב אחרים דוגמת מיחשוב רב-ביצועים. שרתי HP יודעים לתת מענה לצורך ולתפור פתרון הולם עבורו".

"כאמור, אין מדובר בעוד הכרזה. מדובר כאן באבן דרך אבולוציונית, אשר מאפשרת יכולות ייעול חכמות ומיכון מתקדם של השרתים, לכדי ארכיטקטורה מתקדמת ומובילת שוק", אמר קציר, "הארכיטקטורה הזו תביא לידי כך שנמשיך להוביל את השוק, הן בהיבט המסחרי והן בהיבט הטכנולוגי".

HP, אמר קציר, "מאפשרת להגדיר מיכון מלא של מחזור החיים לניהול השרתים בדטה סנטר, וכך מסייעת למנהלי הדטה סנטר לפתור בעיות של תפעול ולשפר את ההתייעלות העסקית. מדובר בארכיטקטורה פרואקטיבית המספקת תובנות, הכוללת טיפול בכל התחזוקה השוטפת היומיומית, עם כלי תוכנה המאפשרים מיכון של התחזוקה והמביאים לחסכון בכוח אדם המתחזק את התשתיות והדטה סנטר. בהיבט הביצועים, HP מספקת עד יותר מ-70% ביצועים באותה צריכת אנרגיה ומקום"

קציר סיכם באומרו, כי "בשלוש השנים האחרונות HP העולמית הגדילה משמעותית את מכירות השרתים הסטנדרטים ואנו בישראל הכפלנו את הפעילות בתחום השרתים להערכתי הצמיחה שלנו תימשך השנה בקצב גידול דו-ספרתי. באירוע נציג את החידושים בדור השרתים החדש HP, את המובילות שלנו בתחום תשתיות המיחשוב, ואת היכולת שלנו לאפשר ללקוחות התייעלות, שרידות וחיסכון באנרגיה".

אירועים קרובים