דיווחים: מנכ"ל יאהו! התנצל בפני עובדי החברה

"השקענו מאמצים רבים כדי לקדם את מעמדה של החברה, והפרשה גרמה להשפעה הפוכה", כך כתב סקוט תומפסון, מנכ"ל יאהו!, במזכר שהפיץ לעובדי החברה לאחר שהתגלה כי שיקר בנוגע לרקע האקדמי שלו ● לדבריו, "אני מקווה שהעניין ייושב בהקדם, אך עד אז יש לנו עבודה רבה"

מועצת המנהלים של יאהו! (!Yahoo) התכנסה אתמול (ב') כדי לדון בפרשת המנכ"ל סקוט תומפסון, שהתברר כי התואר שלו הוא בחשבונאות ולא במדעי המחשב, כפי שטען בקורות החיים שלו. במקביל, התנצל תומפסון במזכר שהפיץ בקרב עובדי החברה – כך מסר מקור לסוכנות הידיעות רויטרס.

המקור, אשר ביקש לשמור על עילום שם בשל הרגישות של העניין, ציין כי בישיבה של מועצת המנהלים דנו בהיבטים השונים של הבדיקה הפנימית, ומינו חברים במועצת המנהלים שייקחו בה חלק. "אני רוצה שתדעו עד כמה אני מצטער על הפרשה שפגעה בחברה ובכולכם", כתב תומפסון. "השקענו מאמצים רבים כדי לקדם את מעמדה של החברה, והפרשה גרמה להשפעה הפוכה. אני מקבל על עצמי את האחריות המלאה, ומבקש להביע את התנצלותי בפניכם".

תומפסון הוסיף, כי הוא "מכבד" את הכוונה של מועצת המנהלים לבצע בדיקה עצמאית ויסודית. "אני מקווה שהעניין ייושב בהקדם, אך עד אז יש לנו עבודה רבה".

כזכור, הפרשה התפוצצה לאחר שדניאל לואב, מנהל קרן הגידור Third Point, אשר מחזיקה ב-5.8% ממניות יאהו!, ערך תחקיר וגילה כי למנכ"ל החדש של החברה אין תואר במדעי המחשב, כפי שטען בקורות החיים שלו. בנוסף, חשף לואב כי יאהו! מסרה מידע כוזב בדו"ח שהגישה לפני כשבועיים לרשות האמריקנית לניירות ערך.

בתגובה, פרסמה החברה הודעה, בה טענה כי מדובר בטעות תמימה. עוד מסרה החברה, כי "אין בכך כדי לשנות את העובדה שתומפסון הוא מנהל מוכשר עם רקורד מרשים שהוביל חברות היי-טק גדולות". אולם, כעת יהיה על מועצת המנהלים של יאהו! לבחון פעם נוספת את הרקע של תומפסון, ובתום הבחינה תדווח מועצת המנהלים על הממצאים לבעלי המניות – מסר דובר יאהו!.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים