תוכן שיווקי

לקראת אירוע | צור אבנית, מנכ"ל כלנית, מציין ש-"קיימת התעניינות רבה בתחומי הליבה של חברת כלנית וביניהם הקמה, ניהול ותפעול של מרכזי תמיכה בתצורת מיקור חוץ"

"לראייה, מספר זכיות אסטרטגיות בשנה האחרונה שממשיכות למצב את כלנית כחברה המובילה בתחום" ● לקראת הבית הפתוח של כלנית בנושא מרכזי תמיכה

08/05/2012 14:14

חברת כלנית, המתמחה בהקמה, ניהול ותפעול של מרכזי תמיכה ותשתיות IT, מקיימת מספר בתים פתוחים במהלך החודשים מאי ויוני בנושא ניהול מרכזי תמיכה. אבנית מעדכן ש-"לבתים הפתוחים יגיעו עשרות מנהלים ומקבלי החלטות ממגוון ארגונים גדולים ובינוניים במשק. המשתתפים יקבלו מידע רב, טיפים והדגמות על המתודולוגיות המונחלות במרכזי התמיכה וניהול מתקדם ובקרה על הפעילות השוטפת. ניתן יהיה לשמוע את דורון הראל, מנהל אגף השירותים המנוהלים, מעשיר את הידע בנושא כלכלה וניהול מרכז תמיכה, את יגאל קשטן, יועץ בכיר בתחומי ניהול ושיפור השירות, מדריך על שיטות ניהול לשיפור השירות במקביל להתייעלות כספית ולחסכון תפעולי. יוצגו מדדי השירות והפרמטרים הכלכליים לפיהם מומלץ לתפעל את מרכז התמיכה, תתוארנה דוגמאות מהארץ ומהעולם ויוצג הקשר בין שירות מצוין
לחסכון כספי".

אבנית מוסיף, "בחברת כלנית קיים מאגר ידע וניסיון רב מאוד שבא לידי ביטוי בהקמה, ניהול ותפעול מרכזי תמיכה פנים אירגוניים ומרכזי תמיכה גלובאליים בארגונים הגדולים והמובילים בישראל בתחומם. מרכזי התמיכה המנוהלים על ידי כלנית מהווים צומת מידע חיוני, אשר על בסיס המידע המצטבר בהם ומתודולוגית ניתוח הנתונים, מסייעים למנמ"ר ולצוותי התשתיות בארגון לתעדף את פעילותם לשיפור השירות ולשיפור רמת זמינות תחנות הקצה ובכך מגדילים את תרומתם לעמידתו של הארגון ביעדיו העסקיים".

עוד אומר אבנית, "כלנית פועלת גם בתחום מרכזי התמיכה ללקוחות ארגוניים התומכים במוצרים ובשירותים של הארגון. לכלנית, מרכזי תמיכה ושירות אשר זוכים במקום הראשון בארץ ובאירופה בסקרי שביעות רצון משתמשים. עובדה המעידה על מקצועיות, יצירתיות ועבודת צוות ברמה גבוהה".

פרטים נוספים והרשמה לאירוע הבית הפתוח של כלנית בנושא מרכזי תמיכה

אירועים קרובים