תוכן שיווקי

לקראת אירוע | אריק יפה, HP ישראל: "החדשנות בדור הבא של השרתים שלנו מתבטאת ביותר מ-150 פטנטים רשומים"

יפה, מנהל חטיבת מוצרים עסקיים (שרתים, אחסון ותקשורת) ב-HP ישראל, מפרט בראיון עימו את היבטי החדשנות שמגולמים בדור הבא של השרתים שלה ● לקראת אירוע ה-G-8 של HP ישראל, שייערך בטראסק, נמל תל אביב, ה-14 במאי

08/05/2012 14:37

מאת הילל יוסף

"בהכרזה על הדור החדש של השרתים שלנו, Gen8, אנו מביאים בשורה של חדשנות. זו באה לידי ביטוי ב-150 פטנטים רשומים שמצויים בהם", כך אמר אריק יפה, מנהל חטיבת מוצרים עסקיים ב-HP ישראל. יפה דיבר לקראת כנס שעורכת HP ישראל בשבוע הבא בטראסק בנמל תל-אביב, בו יושקו השרתים החדשים בארץ. הכרזת הדור הבא של השרתים, אמר יפה, "משתלבת ומחזקת את תפיסת תשתית ה-IT האחודה שלנו HP Converged Infrastructure. "התשתית החדשה מספקת גמישות וזריזות ומעבר לקפיצת הביצועים שיש בה ההכרזה מוסיפה חדשנות רבה למערך השרתים מבית HP".

התפיסה של ארכיטקטורת התשתית האחודה, אמר יפה, "מביאה לידי ביטוי את ניהול כלל משאבי ה-IT כצבר משאבים, תוך ניצול האנרגיה באופן יעיל בדטה סנטר. הדבר נעשה תוך שימוש מיטבי במרכיבי השרתים, האחסון והתקשורת – לטובת השגת ביצועים מיטביים הנמצאים מתחת ליישומים הקריטיים. החדשנות שבאה לידי ביטוי ב-Gen8, משפרת את היתירות של מערך המיחשוב ונותנת תצפית לכל היבט של מרכיבי תשתית ה-IT".

"יותר מ-150 הפטנטים הרשומים שיש בדור הבא של השרתים של HP", אמר יפה, "מטפלים ב-'העלמת' בעיות ידועות, אשר יכולות לגרום לכשל, להשבתה ולאובדן מידע במערכות ה-IT הארגוניות. המדובר בארבעה מרכיבי חדשנות עיקריים הבאים לידי מימוש: הראשון הוא Integrated Lifecycle Automation, השני הוא Dynamic Workload Acceleration, השלישי הוא Automated Energy Optimization והרביעי Proactive Service and Support. החדשנות מתחילה כבר בתהליך האוטומטי של התקנת השרת מתוך תוכנה אשר מותקנת עליו, דרך ניהול אוטומטי של תהליך עדכוני החומרה, לצד יכולות 'ריפוי עצמי', תוך התעדכנות הגרסאות לאלה המתקדמות ביותר".

החדשנות המוטמעת בשרתים, אמר יפה, "מאפשרת למנהלי ה-IT לקבל יכולת להתגבר על תקלות חומרה וזאת ללא הפלת השרת. שרתי HP ניחנים בתכונה של דיווח פרואקטיבי אודות תקלות, או אפילו אירועים של טרום תקלה ועוד. כל אלה והחדשנות שבהם, מגדילים אף עוד יותר את היתירות השרידות וקלות הניהול שבהן משתבחים שרתי HP, אשר מובילים את השוק זה שנים רבות".

"כבר ברבעון הנוכחי חברות מובילות רבות הצטיידו בדור הבא של השרתים", אמר יפה, "בכל מגזרי השוק – טלקום, תעשייה, ממשלה, צבא, בנקאות והיי-טק".

"HP צופה כי יהיה גידול במכירות של שרתים השנה, עקב ריבוי התכונות והיתרונות שיש ב-Gen8: האצת הביצועים, החיסכון המשמעותי באנרגיה, היכולות הפרוט אקטיביות. הגידול צפוי בכל מגזרי השוק ולכל סוגי הארגונים".

"HP מציגה מודל של החזר השקעה מיטבי עם הכרזת המוצרים החדשניים", סיכם אריק יפה, "בכנס ההכרזה הקרוב יוצגו החידושים האחרונים, עם שימת דגש על סביבות וירטואליות ליישומים קריטיים, כולל הכרזה על מכונות וירטואליות חדשות מבוססות השרתים החדשים".

אירועים קרובים