תוכן שיווקי

פריסת תשתית תקשורת בארגון במהירות ובמידת אמינות גבוהה

08/05/2012 15:59

חברת JDSU בשיתוף-פעולה עם המפיץ המורשה בישראל – חברת IES שמקבוצת ניסקו-ארדן, שמחים להציג בפני לקוחותיה מגוון רחב של מוצרי-בדיקה בתחום ה-Testing Solutions Enterprise. בדיקות יזומות ברשתות תקשורת במהלך פריסה, שדרוג ו/או שינויים מביאות עמן תוצאות מיידיות של חסכון בזמן וכסף ואף מונעות נזק לציוד המותקן.בנוסף, בדיקות אלה ממזערות את זמן ההשבתה לרשת – ידוע עד כמה עלות השבתה יכולה לעלות ולעיתים זה כרוך בקנסות.

אנו מציעים בין היתר:

•    בדיקות בסביבת fiber media
•    בדיקות בסביבת copper media
•    בדיקות connectivity
•    בדיקות ניטור ודיאגנוסטיקה לרשת

התקנת סיבים אופטיים
ברשתות מודרניות כמות חיבורי סיבים אופטיים בקצבים גבוהים הולך וגדל בין רכיבי רשת שונים בארגון. מעבר זה מחייב את מנהלי הרשת לנהוג באופן פחות סלחני לליקויים הצפויים ולהיערך בהתאם. בעוד סטנדרטי עבודה לסיבים אופטיים כגון Tier I ו- Tier II נהוגים כשמתקינים תשתיות בקצבים גבוהים, כדוגמת 10G Ethernet, ההמלצות הנן להשתמש בעת ההתקנה בכלי בדיקה וניקוי לפני ואחרי ההתקנה על-מנת לוודא כי הרשת מוכנה לקראת היותה מבצעית.

בשימוש המתאים לתקן הידוע בשמו IBYC (ר"ת Inspect Before You Connect), נחווה את היתרונות הבאים:

•    הפחתת מצב DownTime לרשת
•    הפחתת בעיות תגובתיות
•    שיפור ביצועי רשת
•    מניעת נזקי רשת פוטנציאליים

שימוש בתשתית Copper בסביבת Backbone Links
לעיתים קרובות, תשתיות נחושת ממומשות בקצבים גבוהים. תשתית זו באה לידי ביטוי בחיבורי אינטרנט בין נתבים ומתגי -קצה ברשת או בין נקודות קצה לבין מתגי הפצה שונים. על-מנת לתת התחייבות ארוכת-טווח ללינקים של 10GE (בד"כ לסטנדרט CAT 6A) נדרשת התערבות של מבדק המיועד לאשר את גבולות התקן מסוג TIA/ISO. שימוש במבדקים מסוג CERTIFIER40G של חברת JDSU מאפשר לאשר את התקנים לבדיקות כבילה בקצבים הגבוהים בשוק.

הבטחת קישוריות
מרבית מהמשרדים נדרשים לבצע התקנת תשתית עפ"י סטנדרטי כבילה מסוג TIA/ISO. בד"כ סוגי הכבילה הם: CAT 5e, CAT 6, או CAT 6A. השלבים המתוארים להלן יכולים להבטיח למנהלי הרשת כי כל נקודה בתשתית הקיימת הנה בעלת קישוריות רשתית נאותה:

1.    מעקב אחר ה-Drop Back המקושר אל ה-Patch Panel.
2.    בדיקת Cross Connect אל המתגים.
3.    לוודא כי הקישוריות מהערוץ הנבדק אל המתג אכן טובה.
4.    לוודא מצב קישוריות תקין מסוג DHCP.
5.    ביצוע PING ובדיקת הקישוריות עם הרשת המקומית (LAN)

כפי שתואר, קיים מגוון רחב של בדיקות מבית היוצר של חברת JDSU. האפשרות לאתר תשתיות כבילה עם תקלות ניתנת ע"י שימוש בכלי-הבדיקה של החברה. ניתן לאתר כבילה קרועה בעזרת מיפוי מדויק של הנחושת המושחלת בכבל ובקיר. החיווי לתשתית בעייתית ניתנת משני צידי הכבל– זהו פתרון ייחודי לחברה ומאפשר למתקין/בודק לראות צג + תוצאות במקומות מרוחקים בעת ובעונה אחת. במילים אחרות גם לצד ה- Remote יש אופציה לצפות בתוצאות מבלי לחזור לצד ה- Master.

בדיקות ביצועים וניטור רשתות
ניתן לבצע מספר בדיקות שתאפשרנה ניטור רשת ובדיקות ביצועים:

1.    בדיקה של ה-WAN links אל ה-Data Centers ע"י שימוש באורכי מסגרת שונים בקצבים של Giga Bit Ethernet. הטכנאים אמורים להפעיל בעיקר בדיקות באורכי מסגרת קטנים על-מנת להעמיס את הרשת ולוודא כי היא אכן עומדת בביצועים.

2.    בדיקות ביצועים של הרשת הנבדקת – שימוש בבדיקות Throughput וב-iPERF. השימוש בבדיקות אלה לפני פריסת תשתית תמנע מהרשת בעת היותה מבצעית נפילות עתידיות או כפי שנהוג לכנות זאת – הימנעות ממצב של Down Time.

יום סמינר בנושא יתקיים ב-30/05/12 במלון רנסנס. פרטים נוספים בכתובת הבאה

אירועים קרובים