פרודוור רכשה את פעילות הטמעת מערכות ה-CRM ו-הERP של מיקרוסופט מפסגה תמורת מיליון שקלים

בעקבות הרכישה תפתח החברה סניף שלישי בארץ - בכרמיאל ● הסניף החדש יעניק פתרונות ארגוניים ושירותי ערך מוסף על פלטפורמת Microsoft Dynamics ללקוחות פרודוור בצפון הארץ ולחברות וארגונים נוספים בכל תחומי העיסוק של פרודוור

פרודוור (Prodware) ישראל רכשה את פעילות יישום מערכות ה-ERP וה-CRM של מיקרוסופט (Microsoft) מפסגה תוכנה ותקשורת בעסקה שהיקפה עומד על כמיליון שקלים. בעקבות הרכישה תפתח החברה את סניף פרודוור צפון, שימוקם בכרמיאל.

הסניף הצפוני של פרודוור יעניק פתרונות ארגוניים ושירותי ערך מוסף על פלטפורמת Microsoft Dynamics ללקוחות פרודוור בצפון הארץ ולחברות וארגונים נוספים בכל תחומי העיסוק של פרודוור: CRM ,ERP ,SharePoint, פיתוח ותשתיות. הוא יהיה הסניף השלישי של פרודוור בישראל. בסניף באשדוד מרוכזות פעילויות ה-OffShore והמו"פ, ובזה בראש העין – פעילות היישום לשוק הישראלי. עם הרכישה תעסיק פרודוור בישראל 150 עובדים בפעילויות OffShore, מו"פ והטמעת מערכות מידע לשוק המקומי.

פסגה תוכנה ותקשורת, הממוקמת בכרמיאל, הוקמה בשנת 1997. במסגרת פעילות ה- Dynamics, בניהולם של אבי פנחס ואורי רייביץ, מעסיקה החברה תשעה מיישמים ומפתחים. בין לקוחותיה נמנים דלתא גליל, פלטופ, נירוסופט, גניגר וזוקו.

איציק ג'יני, מנכ"ל פרודוור ישראל, אמר ש-"רכישת פסגה תבסס את הנוכחות שלנו בצפון הארץ. הצטרפותה תוסיף נדבך משמעותי של מקצוענות והתמחות מגזרית עמוקה למגוון הרחב של יכולות פרודוור ישראל".

לדברי יוסי חיימוב, דירקטור לפעילות בינלאומית בפרודוור, "רכישת פסגה מבטאת שוב את המחויבות העמוקה של פרודוור העולמית לשוק הישראלי ואת האמונה בפוטנציאל שוק היישום וההטמעה של פתרונות ארגוניים. בסוף השנה שעברה רכשה פרודוור העולמית ממטריקס את mAXimum ERP, שמבצעת את פעילויות ההפצה, הלוקליזציה והתמיכה הרשמית ל-Dynamics AX של מיקרוסופט בשוק הישראלי. עם רכישת פסגה אנחנו ניצבים כיום בראש רשימת השותפים של מיקרוסופט המיישמים Dynamics בישראל". לדבריו, "הרכישה תרחיב את הפריסה שלנו ותאפשר לנו להגיע ללקוחות בצפון עם הפתרונות שלנו. כחברה יהודית-ציונית, פרודוור העולמית רואה חשיבות רבה לפיתוח הפריפריה ופועלת להרחבת הפעילות שלנו גם מחוץ לגבולות חדרה-גדרה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים