אפרת ליאני, מיקרוסופט ישראל: "אנחנו מעוניינים להשוות את מספר העובדות לזה של העובדים"

מיקרוסופט ישראל פועלת לשוויון מגדרי ולבניית מתודולוגיות משאבי אנוש תומכות עסקית, תוך מיקוד על התרבות הארגונית, אמרה ליאני, מנהלת משאבי האנוש של החברה ● לדבריה, "תפקידי כמנהלת משאבי אנוש בארגון הוא לפעול במגוון דרכים על מנת לתמוך בהיבטים העסקיים שלו"

"תפקידי כמנהלת משאבי אנוש בארגון הוא לפעול במגוון דרכים על מנת לתמוך בהיבטים העסקיים שלו", כך אמרה אפרת ליאני, סמנכ"לית משאבי האנוש של מיקרוסופט (Microsoft) ישראל.

ליאני דיברה בכנס "HR&CIO ומה שביניהם", הכנס לחדשנות טכנולוגית בעולם משאבי האנוש, שנערך באחרונה במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים ובהנחיית פלי הנמר, נשיא הקבוצה.

היא אמרה, כי "המשמעות המעשית של התמיכה הזו היא שכל העשייה והעבודה שלי משותפת עם המנכ"ל. במיקרוסופט ישראל יש כ-800 עובדים ומרבים להשתמש בה במונח HRBP, משמע – אין שינוי עסקי בארגון שלא מתחיל בחדרו של המנכ"ל וגם בחדרה של ליאני. לכן, אני נותנת כלים למנהלים שלי, שהם מנהלי משאבי האנוש בשטח, ולא אני".

אחד מיעדיה של ליאני, ציינה, הוא ליצור שוויון בכמות העובדים בהיבט המגדרי. היא ציינה שהאתגרים של משאבי האנוש במיקרוסופט ישראל הם גיוס ושימור כישרונות, ניהול שינויים, פישוט תהליכי משאבי אנוש, בניית מתודולוגיות משאבי אנוש תומכות עסקית, תוך מיקוד על התרבות הארגונית.

"מה שלא מדיד – לא קיים אצלנו", הוסיפה ליאני. "אנחנו כל הזמן פועלים על פי יעדים. מיומו הראשון, עובד בונה את מערך היעדים שלו וגם התגמול שלו תלוי יעדים". היא ציינה שבניית מסלולי פיתוח קריירה מהווה נושא מרכזי ומשמעותי מאוד בחברה, כאשר לכל תפקיד יש מסלול מותווה ברור בתוך התפקיד ובהמשך – לתפקידים אחרים.

ליאני הציגה בסיום דבריה את שולחן העבודה במחשב של עובדי מחלקת משאבי האנוש בחברה. לדבריה, על שולחן העבודה ישנם דו"חות, המהווים כלי תומך עסקית וכוללים סטטיסטיקות בנושאים שונים, ניהול המשימות היומיומיות ועץ המבנה הארגוני של החברה, בו מופיעות המשרות הפנויות, תוך זיהוי שלהן במערך ההיררכי.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ספיר כץ

    לא תאמינו מי חזר מהעולם הבא??? מדהים-מדהים-מדהים!!! מבטיחים שלא תשארו אדישים!!! הפתעה בסוף הסרט... http://theends.tv/index.php?act=video&vid=122

אירועים קרובים