תוכן שיווקי

לקראת אירוע | "HP רושמת 150 פטנטים שהטמיעה בשרתי G-8"

דני בלדרמן, יועץ טכני לתחום השרתים ב-HP ישראל, בראיון לקראת אירוע ה-G-8 של החברה, שייערך בטראסק, נמל תל אביב, ב-14 מאי ● באירוע יוצג הדור החדש של השרתים מסדרת Gen8 של ענקית המיחשוב

09/05/2012 10:55

"מהבחינה הטכנולוגית, G-8 היא הדור המושקע ביותר שהוכרז אי פעם בתחום השרתים הסטנדטיים ב-HP", כך מתאר דני בלדרמן, יועץ טכני לתחום השרתים ב-HP ישראל, לקראת אירוע ה-G-8 של HP ישראל, שיתקיים בטראסק בנמל תל אביב, ב-14 במאי. "כדי להמחיש עד כמה השקענו בארכיטקטורה, ניתן להתרשם מהעובדה ש-HP ביקשה לרשום מעל 150 פטנטים תחת הדור הזה".

לדבריו, "אנחנו מעוניינים לספק ללקוחת שלנו חווית משתמש וניהול השרתים לאורך כל מחזור החיים של השרת. בנוסף, הרחבנו את יכולות החיסכון באנרגיה באמצעות פיתוח יכולות מבית HP המשולבות בזיכרונות סטנדרטיים, וגם שיפרנו באופן ניכר את הביצועים מעבר לסטנדרט המקובל באמצעות טכנולוגיות ייחודיות ל-HP המוטמעות בבקרים שעל השרתים. זהו הבסיס הייחודי שעומד מאחרי מירב הטכנולוגיות החדשות שהכנסנו למשפחה החדשה של השרתים".

על מה תדבר בכנס?
בלדרמן: "בכנס אני אסביר לקהל הלקוחות על מגוון הטכנולוגיות שהוטמעו לתוך GENERATION 8, או במילים אחרות: אסביר את ההיבט הטכנולוגי שנמצא מאחורי המסרים השיווקיים. אנחנו מחלקים את הטכנולוגיות שהכנסנו לתוך המשפחה הזו לארבעה עמודי תווך. עמוד התווך הראשון הוא חסכון בפעולות ניהול. אנחנו חוסכים למנהל השרתים שני-שליש מהזמן שנדרש ממנו עד כה לפעולות ניהול. כלומר – אנחנו מאפשרים לו לבצע פי 3 יותר פעולות ניהול באותו זמן, זאת בהשוואה לדורות קודמים של שרתים. את זאת אנו משיגים באמצעות כלי אוטומציה מובנים המאפשרים להמיר חלק ניכר מהפעולות הידניות שנדרשו עד כה בעת התקנת שרתים או שדרוגם באוטומציה.

עמוד התווך השני הוא שיפור של ביצועים, גם ליישומים הכי תובעניים שיש. הכנסנו בתוך השרתים כלים מובנים שיודעים לנתח עומסים ולגרום לשרת לעבוד בצורה הכי יעילה תחת העומסים שיש לו. עד פי 6 יותר ביצועים מדור קודם למשל בעבודה מול מערכת האחסון הפנימית.

עמוד התווך שלישי הוא שיפור ביצועים תוך חסכון משמעותי בצריכת החשמל, גם ליישומים הכבדים ביותר. אתאר בכנס את הטכנולוגיות שמאפשרות לנו לבצע אופטימיזציה ומאפשרות לנו עד 65% ביצועים יותר מהירים לעומת דורות קודמים באותה צריכת חשמל.

עמוד התווך הרביעי הוא היכולת, בתוך השרת, לשפר ב-40% את הזמן שהיה נדרש עד כה לאיתור של בעיות ותקלות בשרת. אדבר על כלי דיאגנוסטיקה שהכנסנו בתוך השרת עצמו שמאפשרים לזהות את הבעיות הללו".

שירות ניטור בענן של HP
לדברי בלדרמן, HP מציעה שירותים נלווים ללא עלות כספית שמאפשרים ללקוחות לבצע ניטור של השרתים במרכז המחשבים שלהם דרך ענן ניהול שנמצא על האינטרנט של HP. "כל ארגון יכול לקבל כניסה לתוך הענן, המכונה HP INSIGHT ONLINE, לאחר רישום השרתים מתבצע ניטור אוטומטי שלהם. כל בעיה מגיעה ל-HP שם היא מנותחת ע"י מומחים. הלקוחות יכולים לצפות ולקבל התראה על שינוי בסטטוס של השרתים שלהם מכל מקום".

הלקוח, על פי בלדרמן, "אינו חייב להיות במשרד כדי לדעת שיש בעיה, שכן הוא מנוטר 24/7. במידה ומזוהה בעיה, אנחנו פועלים ישר לפי רמת האחריות שיש ללקוח עצמו לציוד. השירות משפר באופן ניכר את זמינות המערכות. השירות הזה מרחיב את טכנולוגיות הניהול המובנות בשרת עצמו באמצעות קבלת ניטור מלא של הדטה סנטר 24 על 7 מתוך HP עצמה בצורה מאובטחת. יתרון משמעות למי שחשוב לו ה-Uptime של השרתים".

אירועים קרובים