בית משפט אמריקני דחה תביעה בטענה לשימוש לא חוקי של אפל בשם iPad

השופט מרק פירס דחה את התביעה לאחר שקיבל את טענת אפל שעל פיה הסכימו שתי החברות ליישב כל סכסוך בהונג קונג ● התובעת, חברת Proview, טענה שאפל רכשה את הזכויות על השימוש בשם iPad רק מאחת החטיבות שלה וכי הזכויות בסין עדיין שייכות לה

בית משפט בקליפורניה דחה תביעה של החברה הסינית Proview Electronics, שטענה שאפל (Apple) הטעתה אותה כדי שתמכור לה את הזכויות על השם iPad במחיר נמוך מדי.

חברת Proview, שהגישה תביעה דומה נגד אפל גם בסין, הגישה את התביעה לבית המשפט העליון של מדינת קליפורניה בפברואר, בטענה שאפל הטעתה אותה בכך שרכשה את הזכויות על השם באמצעות מכשיר מיוחד, ומשום כך הסכימה Proview לבצע את העסקה במחיר נמוך מדי. השופט מרק פירס דחה את התביעה לאחר שקיבל את טענת אפל שעל פיה הסכימו שתי החברות ליישב כל סכסוך בהונג קונג.

אפל רכשה את הזכויות על השם iPad במדינות שונות מחברת Proview, שייצרה בעבר צגים אך נקלעה לקשיים. אולם, החברה הסינית טוענת, כי הזכויות נרכשו רק מאחת החטיבות שלה וכי הזכויות בסין עדיין שייכות לה.

דוברת אפל חזרה בתגובה להחלטת בית המשפט על הודעה שמסרה החברה בעבר ואמרה ש-Proview עושה "ניסיונות בלתי הוגנים לקבל סכומי כסף נוספים מאפל על סימן מסחרי שכבר שילמנו תמורתו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים