תוכן שיווקי

מקרה מבחן: גוארדיאן וגיזמוקס מעבירים את טכנאי בזק לעבודה עם טאבלטים

"אפשר לומר שהאפליקציה המוסבת היא 'משנה חיים' מבחינת טכנאי השטח שזוכים לממשק משופר בהרבה ולגישה ממכשירי טאבלט מתקדמים בניגוד למכשירים המיושנים," אומר אוהד גבעול ראש מחלקת פיתוח תוכנה בבזק ● לאון לנגלייבן, ארכיטקט ראשי בגארדיאן: "הפתרון של גיזמוקס מהווה את הדרך הקצרה, הבטוחה והמהירה ביותר להסב לטכנולוגיה עדכנית כגון HTML5 אפליקציות אשר מקורן בטכנולוגית .NET" ● לדבריו, "הפתרון מהווה יתרון נוסף כי אין צורך ברכישת ידע חדש על מנת להמשיך לפתח ולתחזק"

10/05/2012 15:23

טכנאי השטח של בזק אשר מבצעים תמיכה טכנית, התקנות ומכירות בבית העסק או הלקוח, נעזרים מזה מספר שנים באפליקציה שמותקנת ע"ג מכשירים ניידים. מכיוון שתחום המובייל מתפתח בקצב מסחרר והאפליקציה כתובה ב-Windows CE, בבזק ראו צורך לחדש את האפליקציה. המטרה היתה לשפר את ממשק המשתמש והביצועים ולאפשר גישה ממכשירים מתקדמים יותר ובכך להגביר את הפרודקטיביות של הטכנאים.

בנוסף, לצרכים התפעוליים של הטכנאים, הוחלט להמיר את האפליקציה לטכנולוגיה חדישה אשר תוזיל את העלויות ההולכות וגוברות של פיתוח ותיחזוק האפליקציה המתיישנת והתקנתה ע"ג כל מכשיר. כתוצאה מכך, פנתה בזק לחברת גארדיאן מקבוצת מלם-תים על מנת שתסב את האפליקציה לטכנולוגיה עדכנית אשר עונה על כל הצרכים.

מעבר מאפליקציה מותקנת לאינטרנטית המאפשרת גישה מכל מכשיר
גארדיאן, מתוך ניסיון רב והיכרות עם השוק, בחרה לבצע את ההסבה בעזרת הכלים והטכנולוגיה של גיזמוקס אשר מאפשרים הסבה מהירה וללא סיכון ל-HTML5 מבוסס .NET וגישה אינטרנטית מאובטחת מדפדפן ובכך גם מכל סוגי המכשירים (סמארטפונים וטאבלטים כולל מכשירי Android ו-iOS). על מנת להבטיח זמינות לאפליקציות מבוססות דפדפן, הטכנולוגיה של גיזמוקס מאפשרת יכולת להמשך עבודה זמני במצבים של תקשורת חלקית או חוסר תקשורת מוחלט.

"הפתרון של גיזמוקס מהווה את הדרך הקצרה, הבטוחה והמהירה ביותר להסב לטכנולוגיה עדכנית כגון HTML5 אפליקציות אשר מקורן בטכנולוגית .NET", אמר לאון לנגלייבן, ארכיטקט ראשי בגארדיאן. לדבריו "הפתרון מהווה יתרון נוסף גם בעובדה כי כל הפיתוחים העתידיים והתחזוקה של האפליקציה המוסבת נישארים בוויזואל סטודיו וללא צורך ברכישת ידע חדש מצד המפתחים".

שידרוג מהותי של חווית המשתמש והתפעוליות תוך פחות מחודשיים
תוך פחות מחודשיים גארדיאן הסבה בהצלחה את האפליקציה. במסגרת הזמן הזה ובעזרת הכלים של גיזמוקס, בוצעו גם עידכונים ושיפורים לממשק המשתמש על מנת להתאימו לדרישות הנוכחיות ולמכשירי המגע המתקדמים. כתוצאה מכך, גם חווית המשתמש השתפרה בצורה ניכרת ותורמת לעלייה בפרודקטיביות של טכנאי השטח אשר יכולים לעבוד עם מכשירי טאבלט מהדור האחרון של Android.

"אפשר לומר שהאפליקציה המוסבת היא 'משנה חיים' מבחינת טכנאי השטח שזוכים לממשק משופר בהרבה ולגישה ממכשירי טאבלט מתקדמים בניגוד למכשירים המיושנים שהטכנולוגיה הכתיבה", אמר אוהד גבעול, ראש מחלקת פיתוח תוכנה בבזק, והוסיף: "אנחנו מקבלים פידבק מעולה מהטכנאים בשטח אשר לא פחות ממאושרים מהניווטיות המשופרת וכמובן ממכשירי הטאבלט בעלי היעילים ונוחים יותר לתפעול".

ההסבה לסביבה חדשה ומודרנית אשר מבוססת דפדפן, מאפשרת לבזק את החופש לבחור בין המכשירים ואפילו מערכות ההפעלה בשוק בהתאם לדרישות ולצרכים עסקיים. בנוסף, היא מאפשרת לבזק להפחית משמעותית את עלויות ההתקנה והעידכון של האפליקציה על גביי כ-1,000 מכשירים מכיוון שכעת עומדת בפניי צוות הפיתוח האפשרות לשליטה ופריסה מרוכזת של האפליקציה בצד השרת ואין צורך להתקין או לעדכן אותה ע"ג כל מכשיר ומכשיר בכל פעם שמתבצע עידכון.

לאתר גיזמוקס

אירועים קרובים