הפנטגון מרחיב את התוכנית להגנה מפני מתקפות קיברנטיות

משרד ההגנה הודיע על העמקת שיתוף הפעולה עם המשרד להגנה על ביטחון המולדת ועל הרחבת שיתופי הפעולה של המגזר הממשלתי עם זה הפרטי ● הפנטגון מתכוון לשתף פעולה בעיקר עם חברות שיש להן תשתיות לאומיות קריטיות

משרד ההגנה האמריקני מרחיב את תוכניתו להגנה מפני מתקפות קיברנטיות, בעיקר מול חברות שיש להן תשתיות לאומיות קריטיות – כך הוא הודיע בסוף השבוע.

מטרת הרחבת התוכנית היא להעמיק את שיתופי הפעולה והמידע בין המגזר הממשלתי למגזר הפרטי בארצות הברית. במסגרת שיתוף הפעולה יועמק הקשר בין משרד ההגנה למשרד להגנה על ביטחון המולדת, כמו גם הקשר עם חברות מהמגזר הפרטי שמצויות בקשרי עבודה עם הממשל, או חברות בעלות תשתית לאומית קריטית.

מטרת התוכנית היא לשפר את ההגנה על רשתות התקשורת של אותם ארגונים ולצמצם את פוטנציאל הנזק לאותן תשתיות קריטיות, במקרה של מתקפה מקוונת. במסגרת התוכנית, הפנטגון יספק יותר נתונים לאותן חברות, על מנת שהן יוכלו להגן על עצמן בצורה טובה יותר ולהעלות את רמת אבטחת המידע שלהן.

"אני שבע רצון מהעמקת שיתוף הפעולה", אמר אשטון קרטר, סגן שר ההגנה. "ההצלחה של תוכנית זו מעודדת אותנו לבחון דרכים נוספות על מנת לשפר את ההגנה על כל הגופים הביטחוניים והארגונים הסמוכים אליהם. מידע שישותף בין משרד ההגנה, המשרד להגנת המולדת וארגוני תעשייה יוכל לעזור לנו להתגונן מפני האיום ההולך וגובר של תקיפות סייבר".

נושא שיתוף הפעולה בין משרד ההגנה ובין חברות בעלות תשתית לאומית קריטית נדון פעמים רבות בחודשים האחרונים. במרץ האחרון אמר הגנרל קית אלכסנדר, מנהל הסוכנות האמריקנית לביטחון לאומי (NSA), בדיון בוועדת הסנאט לשירותים מזוינים, כי "יש חשיבות רבה לשיתוף מידע בין המגזר הממשלתי לפרטי. אנחנו מדברים על כך שנדרש שתהיה לנו היכולת לעבוד עם שותפינו בתעשייה כך שאם וכאשר הם יותקפו או יבחינו במתקפה, הם יוכלו לחלוק עימנו את המידע הזה באופן מיידי. כשחושבים על זה, זה כמעט כמו המשמר האזרחי שמסתובב בשכונות. כשיש פריצה לבנק, מישהו צריך לצלצל למשטרה כדי לעצור את המעשה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים