תערוכת Drupa 2012: מספר המבקרים ירד, אולם מספר העסקות גדל

מארגני תערוכת הדפוס העולמית מדווחים על ירידה של 20% במספר המבקרים בה, לעומת התערוכה הקודמת, שנערכה ב-2008 ● עם זאת, מרבית המציגים בתערוכה מציינים שהם ביצעו עסקים טובים מאוד וכי רבים ממבקרי התערוכה הם לקוחות ממוקדים שבאו לסגור עסקות ● לנדא הישראלית משכה את תשומת ליבם של רבים מהמבקרים, בהציגה את מכונת הדפוס החדשה שלה, שמתבססת על דיו שמיוצר בשיטת הננו-מטריה

שבוע לאחר פתיחת תערוכת הדפוס והמדיה הבינלאומית Drupa 2012, שמתקיימת בימים אלה במרכז הירידים בדיסלדורף שבגרמניה, מדווחים המארגנים על ירידה של 20% במספר המבקרים – שעמד על 170,000 איש – לעומת התערוכה הקודמת, שנערכה ב-2008. המארגנים מציינים שהפער עשוי להיסגר עד לסיום התערוכה. עם זאת, מרבית המציגים בתערוכה מציינים שהם ביצעו עסקים טובים מאוד וכי רבים ממבקרי התערוכה הם לקוחות ממוקדים שבאו לסגור עסקות.

ברנרד שרייר, יושב ראש התערוכה ונשיא ענקית ציוד ההדפסה הגרמנית היידלברג (Heidelberg), אמר במסיבת עיתונאים שנערכה בסוף השבוע, כי "למען האמת, לפני התערוכה היו לנו חששות מאוד גדולים וחשבנו שמספר המבקרים ירד עוד יותר. נכון שמספר המבקרים ירד, אבל רבים מאלה שבאו הם מקבלי החלטות, וזה דבר מאוד חשוב לנו". על פי נתוני היריד, מספר מקבלי ההחלטות שהגיעו ל-Drupa 2012 גדל ב-47% לעומת אלה שהגיעו לתערוכה ב-2008. כך או כך, שרייר אמר, כי "פגשנו אנשים שמכירים את המציאות אבל מביטים קדימה".

עוד עולה מהנתונים שהציגו המארגנים, כי גרמניה וסין הן הבולטות מ-115 המדינות שמציגות ב-Drupa 2012, הן מבחינת שטח והן מבחינת היקף הפעילות שלהן בה. בין החברות הבולטות בתערוכה, לדברי שירר, נמצאות HP-אינדיגו, זירוקס (Xerox), קודאק (Kodak) וקנון (Canon). ראשי החברות הללו דיווחו על מכירות חזקות מאוד בשבוע הראשון של התערוכה.

Drupa 2012 תינעל בסוף השבוע הקרוב, והמציגים בתערוכה מצפים שעד נעילתה יימשך הגידול בעסקות.

בימים הראשונים של התערוכה משכה לנדא מעבדות הישראלית את תשומת הלב של רבים מהמבקרים, בהציגה את מכונת הדפוס החדשה שלה, שמתבססת על דיו שמיוצר בשיטת הננו-מטריה. החברה גם חשפה הסכמי שיתופי פעולה עם שורה ארוכה של חברות גדולות בעולם, שייצרו את המכונות על פי הסכמי רישוי. יצוין, כי מרכז הפיתוח של החברה יהיה בישראל וחלק גדול מייצור המכונות לאזור EMEA (אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) יבוצע בארץ. המכונות הראשונות צפויות לצאת לשוק בסוף 2013.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים