סרוויס ווייז הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com בחברת החשמל; ההיקף: מאות אלפי שקלים

המערכת תומכת בניהול תהליכי המכירה ביחידת היזמות העסקית של חברת החשמל - משלב ניהול הפניות, דרך ניהול שלבי ההזדמנות העסקית והפעילויות הנלוות, ועד ניתוח ההוצאות וההכנסות ברמת הזדמנות ולקוח ● פרויקט ההטמעה ארך כארבעה חודשים, והמערכת משרתת יותר מ-10 עובדים של חטיבת הפרויקטים ההנדסיים והפיתוח העסקי של חברת החשמל

סרוויס ווייז (ServiceWise) הטמיעה מערכת CRM של Salesforce.com בחטיבת הפרויקטים ההנדסיים והפיתוח העסקי של חברת החשמל. הפרויקט ארך כארבעה חודשים והסתיים באחרונה. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המערכת משרתת יותר מ-10 מעובדי החטיבה. צוות פרויקט המיחשוב בחן כמה חלופות ליישום מערכת CRM שתסייע בניהול הפעילות העסקית של חברת החשמל בארץ ובעולם. מחברת החשמל נמסר, כי המערכת של Salesforce.com נבחרה בזכות תאימות לדרישות הפונקציונאליות ובהתאם להנחיית יוסי שנק, מנהל אגף מערכות מידע ותיקשוב בחברה, להעדיף פתרון מבוסס מיחשוב ענן.

צוות של סרוויס ווייז, נציגתה של Salesforce.com בישראל, עסק גם בהתאמות לצרכים הספציפיים של חברת החשמל. המערכת תומכת בניהול תהליכי המכירה ביחידת היזמות העסקית של חברת החשמל – משלב ניהול הפניות, דרך ניהול שלבי ההזדמנות העסקית (והפעילויות הנלוות) ועד ניתוח ההוצאות וההכנסות ברמת הזדמנות ולקוח.

יוסי נצר, מנהל הפרויקט בחברת החשמל, אמר ש-"חיפשנו אחר מערכת שתספק לנו פתרון הולם ותייעל את עבודתה של יחידת היזמות העסקית של החברה. כיום, המערכת היא כלי תפעולי וניהולי יוצא מן הכלל עבור פעילותינו העסקית, מה שמאפשר לנו לבחון בדיעבד ולתכנן קדימה את מהלכינו העסקיים".

לדברי עינת צור-שיין, מנכ"לית משותפת בסרוויס ווייז, "גמישותה של פלטפורמת Salesforce.com מאפשרת להתאים אותה על פי הצרכים הייחודיים של הגוף המשתמש בה, וזה מה שעשינו בחברת החשמל, בשיתוף צוות מערכות המידע של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים