טלדור תפיץ את פתרונות טיוב הנתונים של Trillium Software בישראל

הסכם ההפצה כולל תמיכה טכנית, הדרכה ומתן ייעוץ ללקוחות הקיימים והחדשים ● טלדור תספק ללקוחות שירותי יעוץ מגוונים, החל משלב התכנון האסטרטגי של ניהול נתונים מבוסס יעדים עסקיים ועד לשיטות העבודה המומלצות לישום ממשל נתונים בסביבות עבודה המיוחדות לכל סוג של ארגון

טלדור הודיעה היום (א'), כי חתמה על הסכם עם חברת Harte-Hanks Trillium Software, המספקת פתרונות לטיוב נתונים, במסגרתו תפיץ טלדור את המוצרים והפתרונות שלה בשוק הישראלי.

מטלדור נמסר, כי Trillium Software הוא המוצר הנפוץ ביותר בשוק הישראלי. בין לקוחותיו בארץ נמנים בנקים גדולים רבים, חברות ביטוח, משרדי ממשלה, חברות תחבורה ועוד. המוצר תומך באופן מלא בתהליכי התאמה לרגולציות השונות, החל משלב מיפוי הפערים ועד לבקרות השוטפות ואיתור עמיתים ומוטבים.

הסכם ההפצה כולל תמיכה טכנית, הדרכה ומתן ייעוץ ללקוחות הקיימים והחדשים. טלדור תספק ללקוחות שירותי יעוץ מגוונים, החל משלב התכנון האסטרטגי של ניהול נתונים מבוסס יעדים עסקיים ועד לשיטות העבודה המומלצות לישום ממשל נתונים בסביבות עבודה המיוחדות לכל סוג של ארגון.

אריה רימיני, מנכ"ל טלדור, אמר ש-"המוצר מהווה נדבך חשוב להשלמת מענה טלדור עבור טיוב והשבחת נתונים". לדבריו, "בפרויקטים רבים שאנחנו מבצעים בתחומי ה-MDM (ר"ת Master data management), כמו גם CRM ,ERP ו-Big data, דורשים טיוב נתונים ושימוש במוצרים מובילים. לצורך כך בחרנו ב-Trillium Software".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים