מארק צוקרברג: "שיפור היישום הנייד של פייסבוק – בראש סדר העדיפות שלנו לשנת 2012"

"פייסבוק רק התחילה עם היישום הנייד שלה", אמר צוקרברג בפגישת משקיעים שנערכה לקראת הנפקת החברה ● מטרת השיפור, לדבריו, היא לבנות קשרים חזקים יותר לשילוב בין הרשת החברתית ויישומים ניידים מקוונים, וכדי ליצור חוויית פרסום טובה יותר ● צוקרברג ציין עוד, כי עסקי הפרסום של פייסבוק צוברים תאוצה והדגיש את הפרסומות החברתיות ככלי חשוב שיעזור לחברה להתגבר על אתגר הניידות

מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק (Facebook), הציג בסוף השבוע את אסטרטגיית הצמיחה של החברה שבבעלותו, וציין כי שינויים בחוויה הסלולרית והפרסומית של פייסבוק יעסיקו את החברה בשנת 2012. צוקרברג, שאמר את הדברים בפגישת משקיעים שנערכה לקראת הנפקת החברה, הדגיש כי בראש סדר העדיפויות של החברה לשנת 2012 עומדים שיפור היישום הנייד שלה, כדי לבנות קשרים חזקים יותר לשילוב בין הרשת החברתית ויישומים ניידים מקוונים, וכדי ליצור חוויית פרסום טובה יותר. לדבריו, גם שילוב של יישומי אונליין לתוך פייסבוק יהיה מטרה חשובה.

צוקרברג בן ה-27, שהקים את חברתו בהיותו סטודנט בהרווארד לפני 8 שנים, אמר כי "פייסבוק רק התחילה עם היישום הנייד שלה". לדבריו, "במהלך 10 השנים הקרובות, כל קטגוריית צרכנית צריכה להשתנות ולהיות בנויה סביב אנשים. אנשים יקשיבו למוזיקה ויצפו בטלוויזיה בחברת אנשים אחרים באמצעות פייסבוק. רק באחרונה הגענו לתובנה הזאת", אמר צוקרברג בפני מנהלי קרנות ואישים בולטים מעמק הסיליקון.

צוקרברג ציין עוד, כי עסקי הפרסום של פייסבוק צוברים תאוצה והדגיש את הפרסומות החברתיות ככלי חשוב שיעזור לחברה להתגבר על אתגר הניידות. האירוע, שהחל את השבוע הראשון של "סבב ההופעות" של פייסבוק ברחבי ארה"ב, נועד להציג את החברה בפני המשקיעים הפוטנציאליים, לקראת הנפקתה המתוכננת. לפייסבוק יש כיום 900 מיליון משתמשים, והיא הרשת החברתית הגדולה בעולם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים