iPass תסייע בפיתוח הדור הבא של נקודות התקשורת האלחוטית

החברה הודיעה על הצטרפותה לברית ה-Wi-Fi, בכדי לשפר את חוויית המשתמש משימוש ב-"נקודות חמות" אלחוטיות ● iPass אף פרסמה באחרונה קווים מנחים לדור הבא של הרשתות וכיצד חברות הטלקום צריכות להתייחס לאבולוציה של רשתות ה-Wi-Fi בכדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות, להפחית את אחוזי הנטישה שלהם ולמקסם את ההכנסות משירותי נדידה

חברת iPass, שמספקת שירותי ניידות לארגונים ולספקי שירותי טלפוניה, הודיעה על הצטרפותה לברית ה-Wi-Fi וכי היא תסייע בפיתוח הדור הבא של תוכנית נקודות Wi-Fi מאושרות. מטרת התוכנית היא לשפר את חוויית המשתמש משימוש ב-"נקודות חמות" (Hot Spots) אלחוטיות.

החברה, המיוצגת בישראל על ידי אורנוס, הודיעה על תמיכתה בברית התקשורת האלחוטית הרחבה (Wireless Broadband Alliance), שהינה מאמץ ליצירת הדור הבא של "הנקודות החמות". זה צפוי להקל על הגישה לאותן נקודות תקשורת אלחוטית.

iPass פרסמה באחרונה קווים מנחים לדור הבא של הרשתות וכיצד חברות הטלקום צריכות להתייחס לאבולוציה של רשתות ה-Wi-Fi בכדי לשפר את שביעות רצון הלקוחות, להפחית את אחוזי הנטישה שלהם ולמקסם את ההכנסות משירותי נדידה.

השירות שמספקת החברה מאפשר לעובדים ניידים, שנמצאים בנסיעות עסקים בחו"ל, להתחבר לאינטרנט ולגלוש במגוון רחב של יעדים הפזורים ברחבי העולם. למעשה, ניתן להתחבר באמצעותו מכל מקום בעולם, ללא עלויות ה-Roaming של ספקיות הסלולר.

מרציו אבילז, סמנכ"ל שירותי רשתות ב-iPass, אמר שהחברה "מאמינה שה-Wi-Fi יהא הרשת הגלובלית האמיתית היחידה ונדידה (Roaming) תהיה חלק הכרחי בה. בריתות ה-Wi-Fi חשובות על מנת לשפר את תהליכי החיבור ולספק חוויית משתמש טובה בהרבה. מהלכים אלה יאיצו את קצב האימוץ של Wi-Fi מחוץ לסביבות הבית והעבודה, על מנת לאפשר לספקי הטלקום וספקיות התוכן להעביר באופן יעיל יותר שירותים עשירים יותר ללקוחותיהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים