יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל: "ה-Gen-8 הוא קפיצת מדרגה וקובע סטנדרטים חדשים"

HP ישראל השיקה היום (ב') את הדור החדש של השרתים הסטנדרטיים, Gen-8 ● בקולה אמר באירוע ההשקה, כי "כל רכיב בשרתים החדשים הוא רכיב חכם - אין יותר רכיבים לא חכמים" ● הוא ציין ש-"יש בהם כלים שמאפשרים ניהול חכם יותר של השרת ושל מחזור החיים שלו, ועם תכונות שמאפשרות לשרתים להיות מוכנים יותר לעולם הענן; אם תרצו, מדובר ב-Cloud Enabled Servers"

"ההכרזה על Gen-8, שמתרחשת היום (ב') ומחר ברחבי העולם, היא הכרזה משמעותית שמאוד מרגשת אותי. על אף שאנחנו מכריזים בכל שנה וחצי-שנתיים על דור חדש של שרתים, הפעם מדובר בקפיצת מדרגה, כי זהו ליין חדש של שרתים חכמים שקובעים סטנדרטים חדשים", כך אמר הבוקר יהושע בקולה, מנכ"ל HP ישראל, בהכרזה הרשמית של החברה על הדור החדש של השרתים הסטנדרטיים, Gen-8. האירוע נערך באולם טראסק שבנמל תל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים, בהשתתפות כ-1,000 מלקוחות החברה.

לדברי בקולה, "כל רכיב בשרתים החדשים הוא רכיב חכם. אין יותר רכיבים לא חכמים. מעבר לכך, יש בהם כלים שמאפשרים ניהול חכם יותר של השרת ושל מחזור החיים שלו, כמו גם עם תכונות שמאפשרות לשרתים להיות מוכנים יותר לעולם הענן. אם תרצו, מדובר ב-Cloud Enabled Servers".

הוא הוסיף, כי "השרתים הסטנדרטיים, ממשפחת ה-ProLiant, הופכים להיות ליבתו של הדטה-סנטר כבר כיום, וזו משפחה שתהיה בקרוב גם ליבתו של הדטה סנטר הענני. התכונות החכמות שמגיעות עם השרתים החדשים מאפשרות לענן לשלוט טוב יותר בשרתים. מדובר בתוצאה של מחקר ופיתוח של שנתיים, עם מאות פטנטים שנוצרו מסביב, מה שמעיד יותר מהכול שמדובר בשינוי בסטנדרטים של השרתים לגבי כל אחד מהרכיבים שמרכיבים אותם". בקולה התייחס לכך שהדור החדש של השרתים, שמבוסס בחלקו על מעבדי Xeon E5 של אינטל (Intel) ובחלקו על מעבדי AMD לתחום השרתים, כולל 900 פטנטים ו-150 יכולות שהגיעו כבקשות של לקוחות.


צילום ועריכת וידיאו: עדי רמלר

עודד שיחור, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HP. צילום: קובי קנטור"ההכרזה האדירה הזו היא חלק מההכרזות שמאפיינות אותנו, ובתור החברה המובילה, זה מחייב אותנו. זו הסיבה שאנחנו תמיד יוצאים ראשונים עם ההכרזות הללו ומשקיעים רבות כדי להביא לכם את סדרת השרתים המתקדמת ביותר בכל עת ובכל דור", סיכם בקולה.

אנשי HP ישראל הציגו במהלך האירוע את ה-BL460 Gen-8, הדגם החדש של השרת הנמכר ביותר של החברה. זה עבר שדרוג, כאשר הוא כולל שני מעבדי Xeon ממשפחת E5 ומיועד לשימושים מגוונים ומקיפים, החל משרת קבצים דרך שרת אקסצ'יינג' (Exchange) ועד לשרת לתמיכה ב-vdi.

עודד שיחור, ארכיטקט פתרונות בכיר ב-HP, התייחס לכך שהדור החדש של השרתים מחזק עוד יותר את חזון התשתית האחודה שמציעה החברה. לדבריו, התשתית האחודה מציעה ניצולת גבוהה יותר ופרודוקטיביות גבוהה יותר, ומכיוון שכך – יש יותר סטנדרטיזציה בין השרתים בסך התשתית וקל יותר להוביל עימם פרויקטים עד סיומם. "זו תפיסה שעוזרת לנו להוביל את השוק", אמר. "זו תפיסה שמהווה את הבסיס לענן, אסטרטגיה עסקית וטכנולוגית שתעזור ל-IT לספק דטה סנטר יעיל וטוב ביותר, גם לעולם הענן. תשתית חדשה זו מספקת גמישות וזריזות, ומעניקה לארגונים ביטחון, המשכיות ואפשרות בחירה בעת יישום סביבות ענן בן כלאיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים