טוני באן, HP: "אנחנו לא מדברים רק על שיפור ביצועים, אלא על שרתים הרבה יותר חכמים"

HP השיקה היום באופן רשמי את דור ה-Gen-8 לאחר שנתיים עבודה והשקעה כספית של למעלה מ-300 מיליון דולרים ● לדברי באן, מדובר "במערכת חדשה לחלוטין מבחינה ארכיטקטונית, שמחזקת עוד יותר את המעמד שלנו בתחום השרתים הסטנדרטיים"

"אנחנו מובילים את שוק שרתי ה-x86 מזה שנים, אבל צריך לזכור שמובילות היא לא רק מה שעשית בעבר, אלא כיצד אנחנו מגדירים כעת את העתיד", כך אמר היום (ב') טוני באן, מנהל קבוצת השרתים הסטנדרטיים התעשייתיים לאזור EMEA ב-HP. באן אמר את הדברים בכנס ההשקה הרשמי של הדור החדש של שרתי HP, דור ה-Gen-8. האירוע נערך באולם טראסק שבנמל תל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים, בהשתתפות כ-1,000 מלקוחות החברה.

"כל מה שעשינו לקראת ההשקה הזו הוא להגדיר את העתיד. בשלושת חודשים האחרונים התחלנו להפעיל פרויקטים שונים שמובילים למצב בו אנחנו עומדים כיום עם שרתים חדשים שחוסכים אנרגיה, אחראים למשימות הקריטיות ביותר של העסק ומגדירים מחדש סטנדרטים משופרים מבחינת יעילות וגם מבחינת הציפיות שיש לנו כבר מהשרתים", אמר באן. "Gen-8, לאחר שנתיים של עבודה והשקעה של יותר מ-300 מיליון דולרים בפיתוח, ויותר מ-100,00 אינטראקציות עם לקוחות, הוא הרבה מעבר לדור חדש – זו למעשה מערכת חדשה לחלוטין מבחינה ארכיטקטונית, שמחזקת עוד יותר את המעמד שלנו בתחום השרתים הסטנדרטיים".

באן התייחס בדבריו לעוד לאלמנטים שממצבים את הדור החדש של השרתים באופן מתקדם יותר לעומת הדורות הקודמים. "אנחנו בהחלט לא מדברים אך ורק על שיפור ביצועים, אלא על שרתים שהם הרבה יותר חכמים. שרתים שמאפשרים לחסוך הרבה מאוד פעולות ידניות שבאות לידי ביטוי במיליוני דולרים בשנה בכל דטה סנטר, וזאת עוד לפני שלוקחים בחשבון ששימוש בהרבה מאוד פעולות ידניות יכול להוביל גם לתקלות שעלולות להסב נזקים של מיליוני דולרים לעסקים", אמר באן.

לדבריו, השרתים החדשים מונעים בזבוז זמן על משימות מעייפות שחוזרות על עצמן, ומעבר לכך משתמשים במערכות חכמות שחוסכות הרבה מאוד זמן עבודה, כמו מערכת עדכונים חכמה שחוסכת עד 69% מהזמן שצריך להקדיש בדרך כלל לעדכונים, וכן ריצוץ זמן ההדממה של המערכת עד 93% לעומת העבר.

באן המשיך והציג שיפורים ושכלולים נוספים ב-Gen-8. "ארבעת הדברים החשובים ביותר בהם טיפלנו הם: מיכון מלא של מחזור החיים של השרתים תחום, כולל התקנה זריזה ישירות מהקופסה; שיפור הפרודוקטיביות האדמיניסטרטיבית פי שלושה; שיפור יכולת ההרצה של עומסי עבודה דינמיים פי שישה, גם עבור עומסי העבודה התובעניים ביותר; וכן השגנו יכולת לספק מיטוב אוטומטי עבור שימוש באנרגיה, שמביאה לכך שאנחנו מציעים כיום שיפור של עד 70% בהיבט של כוח מיחשוב לכל וואט בו משתמשים בשרת". כמו כן, ציין באן, כי "שיפרנו את מערכת התמיכה והשירות הפרו-אקטיבי שלנו, והצלחנו להגיע ל-66% שיפור בזמן שלוקח לפתור בעיה. אלו הם הדברים החדשניים שהם חלק בלתי נפרד מהדור החדש של השרתים שלנו, וזה הרבה מעבר לרק ביצועים".

בסך הכל השיקה היום HP שישה שרתים בדור ה-Gen-8 של ProLiant. ארבעה מאותם שרתים, המבוססים על מעבדי אינטל (Intel), הם: DL360e – שרת ארונית בתצורת 1U עם נפח אחסון גבוה; DL380e – שרת ארונית בתצורת 2U לעומסי עבודה גבוהים; ML350e – שרת Tower בתצורת 2U למשרדים וסניפים מרוחקים; ו-BL420c – שרת להב המשלב בין ביצועים גבוהים לעלות משתלמת. שני השרתים הנוספים שהושקו מתבססים על מעבדי AMD: שרת ארונית בתצורת 2U לעומסי עבודה גבוהים – DL385p, ושרת ה- BL465c- שרת להב שתומך בעד 2,000 ליבות עיבוד בארונית שרתים אחת, לסביבות בעלות עומסים גבוהים במיוחד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים