תוכן שיווקי

לקראת אירוע | ראיון עם אבי זגדון ואייל קדם, מנכל"ים משותפים בטקמיינד

לקראת CA – EXPO 2012

14/05/2012 14:59

ספר על הארגון בו אתה עובד.
חברת טקמיינד הינה יזמית טכנולוגית. מתודת העבודה הייחודית לנו מאפשרת להתמזג עם כל לקוח ולהביא לו ערך מוסף עסקי, תהליכי וארגוני. אנו מנהלים פרויקט מתחילתו ועד הטמעתו. הבנה יסודית של הבסיס לדרישת הלקוח, ניתוח טכני של האתגרים המוצבים בפרויקט, שיבוץ האנשים הנכונים ביותר לביצוע המשימה ובסופו של דבר האתגר שמוצב בפני כל אחד וביחד, הם המפתח להצלחתינו! אווירת המשפחתיות בחברה גורמת לכל אחד מאיתנו לעמוד באתגרים המוצבים בפניו בדרך הטובה ביותר בה הוא יכול. תחושת השייכות והאחריות המשותפת מהווים גורם משמעותי שדוחף ומניע.

הניסיון הייחודי של אנשי טקמיינד, כל אחד בתחומו, מאפשר לנו לבנות ללקוח פתרון המותאם לצרכיו בדרך הטובה ביותר, תוך התחשבות בסביבה הייחודית של הלקוח. היכולת של טקמיינד למצות את היכולות של המערכות הקיימות בארגון ולממש תהליכים לצד פיתוחים מורכבים היכן שנדרש, משלימות את היכולות החברתיות והאווירה המיוחדת השוררת בתוך טקמיינד ובין טקמיינד ללקוח.

אילו מוצרים של CA אתה מטמיע אצל הלקוחות שלך?
Service Assurance: Nimsoft, Spectrum , eHealth, NetQoS, SOI, Wily, VPM, Service Automation, Unicenter
Service Management: CMDB, CCA, Service Desk , ITCM.

מדוע בחרתם לעבוד עם CA? מה הערך המוסף ש-CA נותנת לשותפים שלה?
חברת CA מגיעה עם סל של פתרונות וחדשנות טכנולוגית. חברת טקמיינד שחרטה על דיגלה, להטמיע טכנולוגיות מובילות עם הטמעת ייחודית לצרכי הלקוח, מצאה ב-CA את החלק שהתאים לה בפאזל העסקי. סיבה נוספת, שותפות אמיתית מבוססת על הגינות, יושר, פתיחות ונאמנות וגם בנושא הזה השותפות לאורך השנים מדברת בעד עצמה.

מה לדעתך המוצר/ים הפורץ/צי דרך של CA שמבדלים אותה ממתחרותיה?
הדרך של CA היא הייחודית, זו לא הטכנולוגיה או המוצר שפורצי דרך אלה השיטה שלה לבחור תחומים "חמים" לבצע רכישות ו/או לפתח פתרונות ולנסות להיות הראשונים שדוחפים את הנושא בשוק – זה היתרון התחרותי של CA בכל נקודת זמן.

אירועים קרובים