ברידג'ט צ'יימברס, נשיאת ASUG: "אנו עומדים בפני עידן של מהפכות, שדומה בהיקפו למהפכת האינטרנט"

"800 מיליון משתמשי פייסבוק ומהפכת המובייל והסמארטפונים, הם דברים שאף ארגון כבר לא יכול להתעלם מהם", אמרה צ'יימברס - הנשיאה החדשה של ארגון משתמשי סאפ האמריקני, במליאת הפתיחה של כנס SAPPHIRE באורלנדו ● לדבריה, "היום כבר לא מספיק להגיד שמה שעשינו עד כה הוא טוב. צריך כל הזמן להתחדש"

"אנו עומדים בפני עידן חדש של מהפכות ושינויים טכנולוגיים, שדומים בהיקפם למהפכת האינטרנט. על הארגונים להיות מוכנים לדור החדש הזה, שישנה את הדרך שבה מנהלים ינהלו את הארגונים שלהם", כך אמרה ברידג'ט צ'יימברס, הנשיאה החדשה של ארגון משתמשי סאפ (SAP) האמריקני, ASUG. צ'יימברס אמרה את הדברים במליאת הפתיחה של כנס SAPPHIRE השנתי, שנפתח היום (ב') באורלנדו שבפלורידה וריכז בתוכו גם את האירוע של ארגון המשתמשים.

"800 מיליון משתמשי פייסבוק (Facebook) ומהפכת המובייל והסמארטפונים, הם דברים שאף ארגון כבר לא יכול להתעלם מהם", אמרה צ'יימברס, שהחליפה בתפקיד את הנשיא הקודם, אנתוני בוסקו. "היום כבר לא מספיק להגיד שמה שעשינו עד כה הוא טוב. צריך כל הזמן להתחדש. המתחרים שלנו לעולם לא ינוחו. כארגון הגדול ביותר של משתמשי סאפ, אנו חייבים להיות ערוכים לעידן הזה ולסייע לארגונים להתמודד עם התחרות".

במהלך נאומה, הציגה הנשיאה החדשה את מפת הדרכים של הארגון. "נתמקד השנה בשלושה נושאים: שילוב הפתרונות הטכנולוגיים החדשים בכל העסקים – כדי לעזור להם להתמודד עם המהפכה המתחוללת כעת, הוכחת ROI והדרכת משתמשים – הן בצורה ישירה והן בצורה אינטראקטיבית". בהתייחסה ל-ROI, אמרה צ'יימברס, כי "לא מספיק לדבר על זה – צריך להוכיח לארגונים ROI".

ברידג'ט צ'יימברס, הנשיאה החדשה של ארגון משתמשי סאפ האמריקני, ASUG. צילום: פלי הנמר

אנתוני בוסקו, נשיא ASUG היוצא, אמר בכנס כי הארגון הגיע להישגים רבים מאוד בשנות פעילותו, אולם כעת עומדים בפניו אתגרים חדשים ומורכבים במיוחד. "איש לא יודע מה צופן העתיד, אבל למדנו משייקספיר שהעבר יכול ללמד על העתיד".

מייקל ג'יי. סטוקו, סגן נשיא ASUG וה-CTO של קונצרן דופונט (du Pont), אמר באירוע, כי "אני מאמין ש-סאפ מעמידה לרשותנו את הפלטפורמה הנכונה להתמודד עם כל האתגרים החדשים שלנו".

כנס סאפ הגדול ביותר בארצות הברית
כנס SAPPHIRE, שיינעל ביום ה' הקרוב, כולל תערוכה ענקית של למעלה מ-200 מציגים, שותפים עסקיים ולקוחות. מהארץ הגיעה לכנס משלחת בראשותו של אמנון פרוינד מסאפ ישראל. את יומו הראשון של הכנס תינעל הלילה הרצאתו של ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף בענקית התוכנה הגרמנית. מחר בלילה צפוי לעלות על בימת הכנס ג'ים הגמן, המנכ"ל המשותף השני של סאפ.

אנתוני בוסקו, נשיא ASUG היוצא. צילום: פלי הנמר

על פי מארגני האירוע, הכנס של השנה הוא הגדול ביותר שערכה סאפ אי פעם בארצות הברית. הוא יתמקד במספר נושאים מרכזיים, לרבות BI אנליטי, מיחשוב ענן, בסיסי נתונים ומובייל. הסיסמה שמלווה את האירוע היא "Run Better" – דרכה של סאפ לומר לארגונים ש-"לא מספיק לרוץ מהר ולשאוף להיות ראשון – על העסקים להתקדם מהר יותר, כדי להשיג את מתחריהם".

את מליאת הבוקר של הכנס נעל רוכב האופניים המפורסם לאנס ארמסטרונג, שנלחם במחלת הסרטן והגיע למקום הראשון בטור דה פרנס.

השתתף בהכנת הידיעה: פלי הנמר

הכותבים הם שליחי אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים