סופט סולושנס ואסטרטק הטמיעו מערכת ניהול שירות בטיסנקרופ מעליות; ההיקף: 300 אלף ש'

המערכת שהותקנה, Priority, מנהלת את סביבת העבודה של טכנאי החברה ● קריאות השירות שמתקבלות במוקד משובצות לטכנאי וכל פרטי הקריאה מועברים אליו מיידית למכשיר הנייד ● כמו כן, היא מאפשרת קליטת כל פעילויות הטכנאי, כולל דיווח סטטוסים, זמנים וניהול מלאי מלא של המחסן

החברות סופט סולושנס ואסטרטק השלימו באחרונה פרויקט להטמעת מערכת ניהול שירות שטח (MFS) בחברת טיסנקרופ מעליות ישראל. הפרויקט ישמש 30 טכנאים ואנשי שירות בשטח והיקפו מוערך ב-300 אלף שקלים.

טיסנקרופ מעליות ישראל, שהיא נציגה של טיסנקרופ העולמית, מספקת פיתרונות עבור כל אמצעי ההרמה והשינוע. החברה העולמית מייצרת את כל סוגי המעליות, לרבות מעליות ללא חדרי מכונות ומעליות המיועדות לעומסים גבוהים במיוחד ולמקרים שבהם נדרשת עבודה מאומצת במיוחד או במקרה של תנאיי סביבה קשים.

המערכת שהותקנה, Priority, היא פרי פיתוח משותף של החברות אשבל טכנולוגיות וסופט סולושנס. היא מנהלת את סביבת העבודה של הטכנאי. קריאות השירות שמתקבלות במוקד משובצות לטכנאי וכל פרטי הקריאה מועברים אליו מיידית למכשיר הנייד. המערכת מאפשרת קליטת כל פעילויות הטכנאי, כולל דיווח סטטוסים, זמנים וניהול מלאי מלא של מחסן הטכנאי. כמו כן, ניתן להעביר באמצעותה תמונות שמקושרות לקריאת השירות, חתימה של הלקוח על ביצוע העבודה וחתימת מיקום של סגירת הקריאה.

אמנון שרעבי, מנכ"ל טיסנקרופ מעליות, אמר ש-"ההטמעה צפויה לשפר בצורה ניכרת את השליטה והבקרה שלנו על מערך השירות".

לדברי אייל כץ, מנכ"ל סופט סולושנס, "המערכת פותחה בסביבת אנדרואיד (Android) והיא המערכת מסוגה שתומכת ב-BPM דינאמי המבוסס על מודול השירות של תוכנת Priority. מגוון רב של לקוחות, מהמובילים במשק הישראלי ובתחומי שירות מגוונים, משתמשים במערכת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים