הסטארט-אפ פנורמיק פאואר השיק פלטפורמה לניהול החשמל בבניין

הפתרון מנטר את צריכת החשמל ומאפשר לבעלי ולמנהלי בניינים מסחריים ותעשייתיים לצמצם ולהפחית אותה בשיעורים של עד 20% ● כמו כן, הם יכולים באמצעותה לבחון את הביצועים האנרגטיים של ציוד קריטי וכן לאתר ולחזות מראש תקלות, עומסי יתר וצריכת אנרגיה מיותרת

הסטארט-אפ פנורמיק פאואר (Panoramic Power), שמתמחה בפיתוח מערכות חדשניות לניהול אנרגיה (EMS), המיועדות לצמצם ולהפחית את הוצאות התפעול וצריכת האנרגיה בבניינים, הודיע שסיים את שלב הבטה של פתרון P3 ושיחל למכור אותו. החברה שקדה על הפתרון מאז הקמתה.

פנורמיק פאואר הוקמה ב-2009 ולפני כשנה וחצי ייצגה את ישראל בתחרות עולמית של יבמ. היא פיתחה חבילת פתרונות המבוססים על מיחשוב ענן ומספקים שירות לניהול וצריכת אנרגיה בזמן אמת. הפתרון מנטר את צריכת החשמל ומאפשר לבעלי ולמנהלי בניינים מסחריים ותעשייתיים לצמצם ולהפחית אותה בשיעורים של עד 20%, לבחון את הביצועים האנרגטיים של ציוד קריטי וכן לאתר ולחזות מראש תקלות, עומסי יתר וצריכת אנרגיה מיותרת.

מערכת P3E מספקת נתונים מעשיים על צריכת האנרגיה ברמה של מעגל או תת מערכת בודדים. הפלטפורמה מאפשרת למשתמשים להפחית את עלויות האנרגיה ולזהות חריגות ובעיות תחזוקה דוגמת תקלות בציוד, עוד לפני שהן מתרחשות בפועל. המערכת מאפשרת בנוסף יצירת התראות ודו"חות בזמן אמת, כמו גם בחינה מעמיקה ורחבה של מידת היעילות האנרגטית ברמה פרטנית לבניין.

מפנורמיק פאואר נמסר, כי הטכנולוגיה שלה עושה שימוש בחיישנים אלחוטיים. היא אוספת נתונים ממעגלים חשמליים נפרדים ומספקת מידע רב ערך בזמן אמיתי לפלטפורמה אנליטית מבוססת ענן. הפתרון מאפשר לפרוס ולהתקין מאות חיישנים תוך מספר שעות ומאפשר הטמעה ללא השבתה של מערכות חשמליות באתר הלקוח. לאחר ההתקנה, החיישנים אינם דורשים תחזוקה, שירות או החלפת סוללה.

פלטפורמת P3E הותקנה עד כה בפיילוטים גדולים בסופרמרקטים, רשתות קמעונאיות ומרכזים רפואיים בארצות הברית, סין, צרפת, פולין, הונגריה, צ'כיה וישראל.

ד"ר דוד אלמגור, יזם משותף ומנכ"ל פנורמיק פאואר, אמר ש-"סיימנו שלב מאוד חשוב. לאחר שמספר גדול של לקוחות בחנו את המערכת בארץ ובעולם, אנחנו מתחילים כעת בשלב המכירות המסחריות". הוא ציין ש-"40% מהאנרגיה העולמית נצרכת בתוך בניינים. הטכנולוגיה שלנו מסייעת להפחית באופן דרמטי את עלויות התפעול והאנרגיה של המבנה, באמצעות הבנה מעמיקה של צריכת החשמל באופן שעד לאחרונה לא יכול היה העולם לחלום שהיא אפשרית. המידע הוא בעל ערך אמיתי ומשמעותי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים