ארצות הברית: הערעור של אפל התקבל – תוכל להמשיך בהליכים כנגד סמסונג

בית המשפט לערעורים בארצות הברית קבע אמש (ב') שאפל תוכל להמשיך בהליכים להוצאת צו מניעה מיידי שיאסור על מכירת חלק ממחשבי הלוח של סמסונג ● אפל טוענת שסמסונג הפירה את זכויותיה במספר פטנטים

בית המשפט הפדראלי לערעורים בארצות הברית קבע, כי בית המשפט המחוזי בקליפורניה שגה כשקבע שאפל (Apple) לא הצליחה להוכיח שיש לטענותיה במשפט נגד סמסונג (Samsung) סיכוי להתקבל. לפיכך, החזיר בית המשפט הפדראלי את התיק לבית המשפט המחוזי וקבע שהדיונים בעניין יימשכו שם.

שתי החברות מנהלות מערכה משפטית ב-10 מדינות על יותר מ-20 פטנטים, כחלק מהמלחמה על השליטה בשווקי הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח. הפטנט שעליו נסב הדיון, שהתקיים אמש (ב'), קשור לעיצוב של מחשב הלוח Galaxy Tab 10.1 של סמסונג. בית המשפט המחוזי של המחוז הצפוני בקליפורניה קבע בעבר, כי הפטנט יכול להיחשב כ-"מובן מאליו", ומשום כך – לא היה מקום להעניק אותו מלכתחילה. בית המשפט לערעורים חלק על קביעה זו.

עם זאת, בית המשפט לערעורים אשרר את ההחלטה של הערכאה הנמוכה בה נדחתה בקשתה של אפל לצו מניעה זמני שיאסור על מכירת הטלפונים החכמים ומחשבי הלוח של סמסונג. אפל ביקשה להוציא את הצו הזה בטענה להפרת זכויותיה בשלושה פטנטים אחרים – שניים שקשורים לעיצוב של טלפונים חכמים ופטנט נוסף שקשור לגלילה.

לא ניתן היה לקבל תגובות מהנציגים של אפל וסמסונג.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים