ביל מקדרמוט, סאפ: "העסקים מונעים על ידי הכלכלה הדיגיטלית – והמידע הוא הדבר העיקרי בהם"

"העולם עומד בפני מהפכה של צרכנים – כולם הולכים למובייל", אמר מקדרמוט - מנכ"ל משותף של ענקית התוכנה הגרמנית, בפתיחת כנס SAPPHIRE השנתי שנערך באורלנדו ● לדבריו, "האיזון בין השקעה בחדשנות לבין המכירות והמציאות הכלכלית הוא קריטי ביותר" ● "גם כאשר אתה מפתח, כי אתה רוצה לגדול - בסוף היום אתה צריך לאכול. לכן, עליך לדאוג שכל מה שאתה עושה יהיה רלבנטי", הסביר

15/05/2012 12:43

"העסקים בעולם מונעים כיום על ידי הכלכלה הדיגיטלית, כאשר המידע הוא הדבר הכי חשוב בהם", אמר אמש (ב') ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף בסאפ (SAP), באירוע הפתיחה הרשמי של SAPPHIRE 2012 – הכנס השנתי סאפ, שנערך השבוע באורלנדו שבפלורידה. לדבריו, "אני שומע ממנכ"לים עימם אני מדבר רצון לדעת וללמוד על שלושה אתגרים: כיצד נוכל להמשיך לחדש ולהיות טובים יותר, כיצד נגדיל את היקף העסקים שלנו וגם נרוויח, ואיך נתמודד עם האתגר שמעמיד בפנינו העתיד – שינוי המודלים העסקיים שלנו. לאור המציאות הזו, הפלטפורמה של סאפ, על כל חידושיה, היא תחנת היעד המרכזית לכל הפתרונות והיישומים שנועדו לסייע לארגונים ולבני האדם להסתגל לעולם החדש".

"האיזון בין השקעה בחדשנות לבין המכירות והמציאות הכלכלית הוא קריטי ביותר", הוסיף מקדרמוט. "גם כאשר אתה מפתח, כי אתה רוצה לגדול – בסוף היום אתה צריך לאכול. לכן, עליך לדאוג שכל מה שאתה עושה יהיה רלבנטי". לדבריו, "העולם עומד בפני מהפכה של הצרכנים. זה הזמן לפרסם הכרזות על שימושים במובייל, כי לשם כולם הולכים. הנכדים שלנו יקראו על הכנס הזה בקורא ספרים אלקטרוני כלשהו. זאת המציאות, בין אם נאהב אותה או לא".

בהמשך מנה מנכ"ל סאפ כמה פרטים שממחישים את עידן התפוצצות המידע שבו אנחנו חיים. מקדרמוט התייחס ל-Big Data ולפתרון של לתחום, SAP HANA, ואמר כי "פלטפורמת HANA היא הדרך החדשה והמקורית לצורת שמירת המידע בעידן ה-Big Data, כך שיאפשר לנו גישה ושימוש נכון". לדבריו, "עולם המידע מכפיל את עצמו בכל שנתיים. עד כה נוצרו 1.8 זטה-בייטים של מידע, שהם שווי ערך ל-200 מיליארד סרטי HD באורך של שעתיים. לאדם יידרשו 47 מיליון שנות חיים כדי לצפות בכל סרטים הללו. רבע מהטלפונים הקיימים כיום בעולם הם חכמים, כאשר 57% מהמשתמשים עושים שימוש נוסף בטלפון הסלולרי שלהם מעבר לשיחות"..

בראיון שערכה איתו העיתונאית והשדרנית מיקה ברזינסקי, שהנחתה את האירוע, אמר מקדרמוט ש-"חצי מהמנכ"לים כבר מתייגים את המדיה החברתית בעדיפות עליונה, והם דורשים פתרונות". לדבריו, הגבולות בין טכנולוגיה לעסקים נעלמו: "לעסקים יש הזדמנויות עסקיות ואנחנו צריכים לספק להם את הפתרונות", אמר. מקדרמוט ציין עוד, כי הוא מקפיד לשמוע כל הזמן את הלקוחות ולהבין מה הם רוצים: "יש כ-24 שווקים שונים ועם כולם אני מנסה לתקשר. אני מבקר אצל לקוחות ורואה את העשייה הנהדרת – כיצד הפתרונות שלנו עוזרים להם להיות טובים יותר".

ביל מקדרמוט, מנכ"ל משותף בסאפ. צילום: פלי הנמר

בתשובה לשאלת המנחה, האם כאשר קיבל עליו את תפקיד המנכ"ל לא חשש לעתידה בגלל המשבר הכלכלי העולמי, אמר כי "קבענו לעצמנו אסטרטגיה. אנחנו יודעים היטב מה אנחנו רוצים ועושים הכול כדי לממש את זה". מקדרמוט הציג במהלך דבריו גם את התוצאות העסקיות של סאפ, שהראו גידול במגזרי עסקים ובאזורים שונים, ובין היתר גם השקעה ענקית בסין.

ביומיים שעוד נותרו לכנס, צפויות הכרזות רבות של סאפ בתחומי המובייל, בסיסי הנתונים, HANA ומיחשוב ענן, וכן פתרונות שנועדו לסייע לעסקים "לרוץ" מהר יותר וטוב יותר, כחלק מהסיסמה הממתגת את הכנס, "Run Better". על פי המארגנים, משתתפים באירוע השנה כ-60 אלף איש. 22 אלף מהם הגיעו באופן פיזי לאורלנדו, והיתר הם משתתפים באופן אינטראקטיבי מהבית או המשרד, צופים במאות ההרצאות, ההדגמות והמפגשים שנערכים בין נציגי 247 החברות שמציגות בתערוכת השותפים שנערכת בצמוד לכנס.

השתתף בהכנת הידיעה: יהודה קונפורטס

הכותבים הם שליחי אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים