בקרוב: סרט שיתבסס על הביוגרפיה של סטיב ג'ובס

הביוגרפיה של מייסד אפל תעובד לתסריט על ידי אהרון סורקין, יוצר הסרט "הרשת החברתית", שמבוסס על סיפורו של מארק צוקרברג ● ייתכן שג'ורג' קלוני או נוח ווייל ישחקו בתפקיד ג'ובס

סירב לקבל חלק מהכבד של טים קוק. סטיב ג'ובס

חברת סוני (Sony) הודיעה אתמול (ג'), כי הביוגרפיה של סטיב ג'ובס, שחיבר וולטר איזקסון, תהפוך לסרט. אהרון סורקין, התסריטאי עטור האוסקר של הסרט "הרשת החברתית", נעתר להצעת סוני לעבד את הספר לקולנוע.

"הביוגרפיה של סטיב ג'ובס מביאה את סיפורו של אחד האנשים המהפכניים והמשפיעים ביותר בכל הדורות", אמרה איימי פסקל, יושבת ראש משותפת של אולפני הקולנוע של סוני. לדבריה, "אף תסריטאי שפועל כיום בהוליווד אינו מתאים יותר מאהרון סורקין להביא את סיפורו של ג'ובס למסך הגדול. כשכתיבת התסריט מופקדת בידיו, אנחנו משוכנעים שהסרט יהיה סוחף, מבדר ומעורר מחלוקת – בדיוק כפי שהיה ג'ובס עצמו".

מלבד הסרט "הרשת החברתית", שמבוסס על סיפורו של מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק (Facebook), אחראי סורקין גם לתסריט של סדרת הטלוויזיה הידועה "הבית הלבן".

סוני רכשה את הזכויות על הביוגרפיה של ג'ובס מיד לאחר שמייסד אפל (Apple) נפטר בשנה שעברה מסיבוכים של סרטן הלבלב. על פי השמועות, סוני שילמה תמורת הזכויות לסרט שיתבסס על הספר סכום של מיליון דולרים. לא מכבר נפוצו שמועות שהחברה מנהלת מגעים עם השחקנים ג'ורג' קלוני ונוח ווייל על גילום דמותו של ג'ובס בסרט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים