פרטנר תציע חבילות חדשות: שיחות ו-SMS ללא הגבלה, ו-500 מגה גלישה – ב-125 שקלים לחודש

תוכניות הקליר Unlimited יכללו גם פאנטון ושירותי ניווט, וכן אפשרות להרחבת נפח הגלישה תמורת תשלום נוסף לפי מדרגות ● החבילות החדשות נבדקו בשבועיים האחרונים בקרב לקוחות שפנו לחברה לאור תוכניות המשפחה החדשות של סלקום ● סביר להניח, כי הן יוצעו לציבור הרחב כבר בימים הקרובים

פרטנר מגיבה לטלטלה בשוק הסלולר, ויצאה עם תוכניות חדשות בשם קליר Unlimited, המציעות דקות שיחה והודעות SMS ללא הגבלה, וגלישה בנפח 500 מגה – תמורת 125 שקלים לחודש. בנוסף, כוללות החבילות גם פאנטון ושירותי ניווט.

מזה כשבועיים נבדקות תוכניות אלו בפיילוט בקרב הלקוחות הקיימים של החברה, שמתקשרים או מגיעים למוקדי השירות בעקבות תוכניות המשפחה שהציעה סלקום – 399 שקלים לשלושה מנויים משפחתיים. סביר להניח, כי הן יוצעו לציבור הרחב בימים הקרובים, אולי גם עם שינויים שנובעים מתוצאות הפיילוט ומהמתרחש בשוק.

פרטנר מאפשרת להרחיב את הגלישה בחבילות הללו תמורת תשלום נוסף לפי מדרגות של נפח גלישה. אך בכל מקרה החברה לא גובה תשלום על חריגה מחבילת הגלישה, אלא רק מאטה את מהירותה.

כזכור, בתחילת השבוע השיקה פרטנר תוכנית למשתמשים קלים בעלות של 25 אגורות לדקה, ל-SMS ולמגה גלישה. פלאפון, מצידה, הגיבה בתחילת השבוע עם תוכנית דומה לזו בעלות של 119 שקלים, עם מגבלת שימוש של יותר מ-250 דקות. אצל סלקום המחיר עומד על 149 שקלים לתוכנית ללא הגבלה, ו-133 שקלים ללא הגבלה לשלושה מנויים משפחתיים.

מהחברה לא נמסרה תגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים