תוכן שיווקי

קוויזקום ישראל – לדרך חדשה עם המותג סולבוקס (SolBox)

חברת קוויזקום ישראל נרכשה במלואה על ידי האחים רביב ונועם אלישיב ועברה מייצוג של חברה אחת לייצוג של מספר חברות בינלאומיות בישראל

16/05/2012 16:15

חברת סולבוקס (SolBox) מתמחה בפתרונות אינטרנט ואינטרה-נט בסביבת מיקרוסופט שרפוינט (MS SharePoint) ונחשבת לאחד הכוחות המקצועיים המובילים בישראל ביישומי שרפוינט. סולבוקס מבצעת פרויקטים בתשתית שרפוינט תוך שימוש בפיתוחים מקוריים ובטכנולוגיות של גורמים בינלאומיים. עד כה ייצגה החברה את טכנולוגיות קוויזקום (KwizCom) הקנדית בלבד ופעלה תחת המותג קוויזקום ישראל. כעת תחת הבעלות החדשה מייצגת החברה בישראל, בנוסף לקוויזקום, גם מותגי טכנולוגיה בינלאומיים אחרים כגון Vizit, Plex Hosted, GSX, Vyapin. סולבוקס נמצאת במגעים מתקדמים לקראת ייצוג של מותגי טכנולוגיה בינלאומיים נוספים.

רביב (מנכ"ל) ונועם (מנהל פיתוח) אלישיב נמנו על בעלי קוויזקום ישראל, וכעת רכשו את מלוא הבעלות על החברה מידי קוויזקום העולמית. כחלק מהשינוי נבחר לחברה שם חדש SolBox – קיצור ממותג של Solutions Box.

סולבוקס מבצעת מספר ניכר של פרויקטים בישראל. השינוי מרחיב את יכולותיה של סולבוקס להתחרות על פרויקטים נוספים ולספק את כל מגוון הדרישות של מערכות מידע בתשתית שרפוינט. סולבוקס גם מתכננת להציע פתרונות אחסון למערכות שרפוינט במחירים חסרי תקדים בישראל, כחלק משיתוף הפעולה עם חברת האחסון האמריקנית Plex Hosted. ההערכות החדשה מאפשרת לסולבוקס לפעול גם בשווקים בחו"ל ולהתחרות על פרויקטים בינלאומיים בתחום השרפוינט.

רביב אלישיב, מנכ"ל סולבוקס: "בשנה הקרובה מתכוונת סולבוקס להרחיב את פעילותה בשוק המקומי והבינלאומי בתחומי השירותים וההדרכה. החברה מציעה מספר תבניות ופתרונות מוכנים שמוזילים במידה ניכרת את העלויות ללקוחותיה".

נועם אלישיב, מנהל פיתוח בסולבוקס: "המקצועיות והידע שיש לעובדים בסולבוקס מאפשרת ללקוחותיה ליהנות משירות מהיר, יעיל וזול בהרבה משאר הפתרונות המצויים בשוק".

לאחרונה החלה סולבוקס לשתף פעולה עם קבוצת פיונט – מן המובילות בישראל בתחום מערכות מידע בסביבת אינטרנט – בעקבות מספר פרויקטי שרפוינט משותפים, ביניהם אתר האינטרנט החדש של קונצרן תנובה. במסגרת השת"פ הופכת סולבוקס לחטיבת השרפוינט של קבוצת פיונט.

ברצוננו להדגיש, כי שינוי השם הוא לצרכי מיצוב בשווקים הבינלאומיים ומבחינה רשמית, התנהלות החברה מבחינת יחסי העבודה וההסכמים עם לקוחותיה וספקיה, תישאר על כנה כפי שהייתה עד היום. מספר הח.פ. של החברה, חשבון הבנק, כתובת משרדי החברה, מספרי טלפון וכו', יוותרו ללא שינוי.

למידע נוסף:
סולבוקס
קוויזקום העולמית
Plex Hosted
GSX
Vizit
Vyapin

אירועים קרובים