לקראת ההנפקה: חלק מחברות הברוקרים הפסיקו לקבל הזמנות למניות פייסבוק

כמה פירמות מרכזיות הפסיקו לקבל את ההזמנות במהלך השבוע, לקראת ההנפקה של הרשת החברתית הפופולארית, שצפויה מחר (ו') ● ב-Morgan Stanley, אחת מ-33 החתמים של ההנפקה, מגבילים את מספר המניות שיקבל כל לקוח ל-500

מספר פירמות מרכזיות הפסיקו לקבל הזמנות למניות פייסבוק (Facebook) לקראת ההנפקה של החברה, שאמורה להיערך מחר (ו').

בפירמת TD Ameritrade ובזרוע המסחר של Fidelity הפסיקו זאת כבר שלשום (ג') בערב – מסרו נציגים משתי החברות. גם בפירמת Morgan Stanley & Co הפסיקו לקבל הזמנות למניות פייסבוק, על פי שלושה יועצים, שביקשו לשמור על עילום שם. פירמת E*Trade Financial הפסיקה אף היא שלשום לקבל הזמנות למניות הרשת החברתית הפופולארית, על פי הודעה שנשלחה ללקוחות. ב-Wells Fargo Advisors, זרוע המסחר של  Wells Fargo & Co's, הפסיקו לקבל את ההזמנות אתמול (ד'), על פי שני יועצים של הפירמה. הדוברים של Morgan Stanley  ו-Wells Fargo  סירבו להגיב.

ב-Morgan Stanley, אחת מ-33 החתמים של ההנפקה, מגבילים את מספר המניות שיקבל כל לקוח ל-500, מסרו ארבעה מקורות יודעי דבר, אך לא כל הלקוחות יזכו לקבל אפילו 500 מניות. עם זאת, בהנפקות מבוקשות זוכים בדרך כלל לקבל מניות רק גופים מוסדיים גדולים,  וחלק מהלקוחות הקטנים של Morgan Stanley הופתעו לגלות, כי יש להם סיכוי לקבל מניות בהנפקה של פייסבוק.

"הביקוש מצד הלקוחות גבוה", אמר סטיבן אוסטין, דובר Fidelity. הנכסים העיקריים שמציגה פייסבוק למשקיעים הם קרוב למיליארד משתמשים ברחבי העולם, הכנסות שנתיות שמתקרבות לארבעה מיליארד דולרים ושם מותג פופולארי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים