דיווחים: אפל מתכננת מכשירי iPhone עם צג גדול יותר

החברה כבר העבירה לספקיות בדרום קוריאה וביפן הזמנות לצגים הללו - מסרו מקורות ● ייצור דוגמאות ראשונות של הצגים החדשים החל במפעלים של LG, שארפ ו-Japan Display ● נראה שההחלטה על ייצור הצגים החדשים התקבלה בתגובה למהלכים של סמסונג, שהציגה לא מכבר מכשירי Galaxy עם צג בקוטר של 4.8 אינץ', ועקב השימוש הגובר של בעלי הסמארטפונים בפעולות שנוח יותר לבצע אותן עם צג גדול יותר, כמו גלישה ברשת וצפייה בסרטונים

אפל (Apple) מתכוונת להציע בדור הבא של מכשירי iPhone צג גדול יותר והחברה כבר העבירה לספקיות בדרום קוריאה וביפן הזמנות לצגים הללו – כך מסרו אתמול (ד') מקורות יודעי דבר.

על פי אחד המקורות, הצגים החדשים יהיו בקוטר של ארבעה אינץ' ושטחם יהיה גדול בכ-30% מזה של הצגים ששימשו במכשירי iPhone מאז ההשקה הראשונה שלהם, ב-2007, ועד היום (בהנחה שאפל תשמור על אותן פרופורציות).

ייצור דוגמאות ראשונות של הצגים החדשים החל כבר במפעלים של שלוש חברות: LG, שארפ (Sharp) ו-Japan Display – חברה יפנית שנולדה ממיזוג של פעילות ייצור הצגים של שלוש חברות ותיקות, בעידוד ממשלת יפן. ככל הנראה יקבלו כל שלוש החברות הזמנות לייצור סדרתי של הצגים עבור אפל כבר ביוני הקרוב, מתוך כוונה להשיק את מכשירי ה-iPhone מהדור הבא כבר באוגוסט.

ההחלטה על הגדלת הצגים של מכשירי ה-iPhone התקבלה, על פי ההערכות, בתגובה למהלכים של סמסונג (Samsung), שהציגה לא מכבר מכשירי Galaxy עם צג בקוטר של 4.8 אינץ'. מגמת הגדלת הצגים נובעת מהשימוש הגובר של הצרכנים במכשירי טלפון חכמים לגלישה באתרי אינטרנט וצפייה בסרטוני וידיאו – פעולות שנוח יותר לבצע בצג גדול יותר.

הגדלת הצגים גם תקל על אפל לשכנע את הצרכנים לשדרג מכשירי iPhone ישנים ולעבור לדור החדש. "צרכנים מוכנים לשלם לא רק תמורת תפקודים חדשים, אלא גם תמורת עיצוב מרשים יותר, שהוא חשוב אולי אף יותר מתפקודים חדשים", אמר שואו וו, אנליסט מחברת Sterne Agee. "אנשים אוהבים את העיצוב הנוכחי, אבל הוא כבר ישן יחסית".

לא ניתן היה לקבל תגובה מאפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים