מחקר: שימוש בטאבלטים ובטלפונים חכמים מגדיל את יעילות העובדים

כמעט שלושה רבעים מהמנמ"רים השיבו במחקר של CDW שהשימוש במכשירים אלה הביא לעלייה בפריון בארגון שלהם ● 25% מתוכם קבעו, כי התפוקה שופרה "באופן משמעותי" ● מחצית מהמנמ"רים חשו שהשימוש ברכיבים הניידים החכמים הוביל לחיסכון בארגונים שלהם, כאשר בעסקים הגדולים הנתון גבוה אף יותר - 64% ● מערכת ההפעלה המועדפת על הארגונים היא iOS

כדאי לארגונים לאמץ טלפונים חכמים או טאבלטים במקום העבודה, מאחר ששימוש בהם מפחית עלויות ומשפר את יעילות ופריון העובדים – כך על פי מחקר חדש של CDW.

כמעט שלושה רבעים מבין מקבלי ההחלטות ברמת המנמ"רים ומי שתחתיהם השיבו שהשימוש בטאבלטים ובטלפונים חכמים הוביל לעלייה בפריון בתוך הארגון שלהם. 25% מתוכם קבעו, כי התפוקה שופרה "באופן משמעותי".

מחצית מהמנמ"רים חשו שהשימוש ברכיבים הניידים החכמים הוביל לחיסכון בארגונים שלהם. 64% מהעסקים הגדולים דיווחו שאימוץ הטכנולוגיה הצרכנית הוביל לחיסכון.

על פי המחקר, השימוש בטאבלטים ובטלפונים חכמים במקום העבודה ממשיך לצבור תאוצה. על אף שבארגונים גדולים האימוץ של הרכיבים הניידים נפוץ יותר (62%), הרי שהוא שכיח למדי גם בעסקים הקטנים. כמעט מחצית מהם – 47% – דיווחו על שימוש שכזה. 31% מהארגונים שטרם עשו זאת דיווחו שבכוונתם להתחיל להשתמש בטאבלטים ובטלפונים חכמים במחצית השנייה של השנה.

מבין מערכות ההפעלה למכשירים הניידים מעדיפים הארגונים את iOS, כאשר 61% מהמנמ"רים בחרו בה. אנדרואיד (Android) הגיעה שנייה, והיא מועדפת על 24% מהמנמ"רים. הבלקברי (Blackberry), לעומת זאת, מועדף רק על 9% מהם.

השימוש הנפוץ ביותר בטאבלטים נעשה לטובת פעילות של אנשי ונציגי מכירות (48%), החלפת מסמכים מקוונת ולא בנייר (36%) ועבודה שיתופית (32%).

לדברי ניל קמפבל, סגן נשיא בכיר ומנהל השיווק של CDW, "הנתונים מעידים על כך שגלישת ההרגלים של העובדים – מהבית לעבודה – ממשיכה. ארגונים נוספים מאפשרים לעובדיהם להכניס טאבלטים וטלפונים חכמים לסביבת המיחשוב בעבודה. לכן, חשוב שהמנמ"רים יאפשרו זאת בצורה חלקה, תוך שהרכיבים הניידים ישתלבו בתשתית ה-IT הארגונית ויקבלו מעטפת של אבטחת מידע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים