NVIDIA השיקה פלטפורמה שתאפשר אספקת ביצועים גרפיים גבוהים ביישומי ענן

הפלטפורמה החדשה, המכונה VGX, תאפשר למחלקות ה-IT לספק לכל עובד בחברה, בכל רגע נתון, שולחנות עבודה ויישומים שפועלים כמו בסביבת PC רגילה ● על פי החברה, ה-VGX עתיד לשפר באופן ניכר את צפיפות השימוש בשרת יחיד בהשוואה לפתרונות VDI מקבילים, תוך שיפור ביצועים בנושאים דוגמת זמן אחזור, גישה לא חלקה ותמיכה מוגבלת ביישומים ● ג'ף בראון, NVIDIA: "זהו עידן חדש בווירטואליזציה של שולחנות עבודה"

יצרנית כרטיסי המסך NVIDIA הכריזה היום (ה') על פלטפורמה חדשה בשם VGX, המציעה למשתמשים במרכזי נתונים יכולות גרפיות מתקדמות עבור שולחנות העבודה הווירטואליים שלהם. המדובר בפלטפורמה הכוללת כרטיס מסך בעל ארבעה מעבדים גרפיים ו-4 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה. באמצעות הכרטיס, נמסר, מתאפשרת חוויה גרפית חלקה עבור המשתמשים (עד 100), גם אם הם מתחברים למרכז הנתונים עם מכשיר שלא מאפשר זאת, כגון תחנת עבודה קלה ומכשירי טאבלט, וללא קשר למערכת ההפעלה באמצעותה משתמשים במכשיר הקצה.

פתרון ה-VGX צפוי לאפשר למחלקות ה-IT לספק לכל עובד בחברה, בכל רגע נתון, שולחנות עבודה ויישומים שפועלים כמו בסביבת PC רגילה. הפלטפורמה החדשה פונה בעיקר לחברות שמעודדות או מאפשרות שימוש במכשירים האישיים במסגרת העבודה מול החברה. על פי NVIDIA, ה-VGX עתיד לשפר באופן ניכר את צפיפות השימוש בשרת יחיד בהשוואה לפתרונות VDI מקבילים. זאת, תוך שיפור ביצועים בנושאים דוגמת זמן אחזור, גישה לא חלקה ותמיכה מוגבלת ביישומים.

"ה-VGX מסמל עידן חדש בווירטואליזציה של שולחנות עבודה. היא מספקת חוויה שכמעט אי אפשר להבדיל בינה לבין החוויה שמספק מחשב שולחני מלא עם כרטיס גרפי מקומי, תוך הורדה ניכרת בעלות של ה-PC הווירטואלי", אמר ג'ף בראון, מנכ"ל קבוצת הפתרונות המקצועיים ב-NVIDIA.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים