הכנס השנתי של EMC ייפתח הערב; יתמקד במיחשוב ענן וב-Big Data

בכנס, שיתקיים בלאס-ווגאס, ישתתפו אלפי אנשי מקצוע וכן עובדים ושותפים עסקיים של EMC, בהם עשרות מישראל ● תוכנית הכנס מבטאת היטב את הדרך שעברה EMC בשנים האחרונות - מחברה שמתמקדת בתחום האחסון הפיזי לכזו ששירותיה כוללים הרבה מעבר לכך

אלפי משתתפים מכ-100 מדינות ישתתפו הערב (א') בקבלת הפנים שתערוך EMC במלון Venetian בלאס-ווגאס, במסגרת הכנס השנתי שלה. בין המשתתפים יהיו נציגי לקוחות של החברה, עובדיה ואנשי מקצוע. במסגרת ההרצאות, שיחלו מחר בבוקר, ישתתפו יותר מ-500 דוברים, במסלולים שונים.

סיסמת הכנס השנה מעלה על נס את מיחשוב הענן ואת הטיפול במאגרי המידע הגדולים במיוחד (Big Data) כזרזי השינוי בדרכי תפעולם של עסקים מודרניים. תוכנית הכנס מבטאת היטב את הדרך שעברה EMC בשנים האחרונות – מחברה שמתמקדת בתחום האחסון הפיזי לכזו ששירותיה כוללים הרבה מעבר לכך, ובכלל זה ניתוח המידע, ניהול תכניו, אבטחתו ואספקתו כשירות.

החברה השיגה את צמיחתה בין השאר באמצעות מסע רכש אקטיבי בזירות הרלוונטיות. מדובר בין היתר בחברות כמו: VMware, דטה דומיין (DataDomain) ו-דוקומנטום. תהליך הקונסולידציה הרחב לא פסח גם על ישראל. קאשיה, פרו-אקטיביטי ו-אן ליירס, כולן חברות ישראליות בתחום האחסון, נרכשו על ידי EMC. הרכישה הגדולה והאחרונה שלה בישראל אירעה בשבוע שעבר, עת היא קנתה את חברת XtremIO מהרצליה, שנחשבת לאחת מהחלוצות בתחום זיכרונות הפלאש (Flash) תמורת 430 מיליון דולרים. מדובר ברכישה המדוברת האחרונה בינתיים של EMC והיא מחזקת את אחיזתה בתחום. החברה מייחסת לטכנולוגיה זו משמעות רבה בכל הקשור למיחשוב הענן. אשר על כן, קרוב לוודאי שהיא תאוזכר בכנס בלאס-ווגאס.

סניף EMC בישראל מוכר את מגוון מוצריה ושירותיה ללקוחות מקומיים בכל הגדלים. כמו כן, אחד ממרכזי הפיתוח של החברה פועל בבאר שבע. בסך הכול מעסיקה החברה בישראל כ-1,000 עובדים.

דני נויברגר, מנכ"ל EMC ישראל, הגיע לכנס ביחד עם עשרות עובדים ושותפים עסקיים. הוא אמר ש-"הכנס ימחיש שהחברה, שהתמחתה באחסון, הרחיבה והעמיקה פעולותיה, עד שהפכה כיום לחברת IT גדולה ומתקדמת שמספקת מגוון פתרונות ושייכת לצמרת הענפית המובילה".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

EMC

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים