מארק צוקרברג שינה את הסטטוס שלו מרווק לנשוי

מנכ"ל ומייסד פייסבוק בן ה-28 נישא בסוף השבוע לבחירת ליבו, פריסילה צ'אן - יממה לאחר ההנפקה ההיסטורית של החברה ● השניים התחתנו בטקס צנוע והפתיעו את הנוכחים, שחשבו שהם מגיעים למסיבה לכבוד סיום לימודי הרפואה של צ'אן ● אחד האורחים אמר שעיתוי החתונה לא תואם למועד ההנפקה של החברה, שכן בעוד שהחתונה נקבעה לפני מספר חודשים - מועד ההנפקה השתנה מספר פעמים

מזל טוב למארק צוקרברג: המייסד והמנכ"ל של פייסבוק (Facebook) נישא בסוף השבוע לבחירת ליבו, יממה לאחר ההנפקה ההיסטורית של החברה. צוקרברג נשא לאישה את פריסילה צ'אן בטקס שהתקיים בפאלו אלטו, קליפורניה.

חבריו של צוקרברג מסרו, כי צ'אן והוא נמצאים בזוגיות מזה כמעט עשור. החתונה התקיימה בביתו של המיליארדר הצעיר, בהשתתפות פחות מ-100 אורחים. בני הזוג הפתיעו את הנוכחים, שחשבו שהם באים למסיבה לכבוד סיום לימודי הרפואה של צ'אן, שלמדה רפואת ילדים באוניברסיטת קליפורניה בסן פרנסיסקו. אחד האורחים אמר, כי "כולם היו בהלם".

במהלך הטקס ענד צוקרברג על האצבע של כלתו הטרייה טבעת שעוצבה בפשטות. החתן נטש לכבוד חתונתו את הופעתו הרגילה, שכוללת ג'ינס, טי-שירט ונעלי סניקרס, והתהדר בחליפה כחולה כהה, עניבה וחולצה לבנה. צ'אן לבשה שמלה לבנה מסורתית עם תחרה וצעיף. האוכל בחתונה כלל מנות ממסעדת הסושי האהובה על בני הזוג.

אחד האורחים, שביקש לשמור על עילום שם, אמר לסוכנויות הידיעות, כי העיתוי, שנראה כמתוזמן היטב, נבע בעיקר מצירוף מקרים. החתונה תוכננה במשך חודשים והשניים חיכו עד שצ'אן תסיים את לימודי הרפואה, אלא שמועד ההנפקה השתנה בלא הרף.

צוקרברג פגש את צ'אן באוניברסיטת הרווארד, שם הקים את פייסבוק בחדרי המעונות בשנת 2004. בפרופיל של צ'אן בפייסבוק כתוב, כי היא ילידת בריינטרי שבמסצ'וסטס ולמדה בבית ספר תיכון בקווינסי. היא סיימה את לימודיה בהרווארד ב-2007 ואחר כך לימדה במשך שנתיים מדע תלמידים בכיתות ד' ו-ה'. אז היא החלה את לימודי הרפואה.

השבוע האחרון היה למייסד פייסבוק הצעיר עמוס במיוחד: ביום ב' מלאו לו 28, ביום ה' נערכה ההנפקה ההיסטורית של החברה וביום ו' הוא התחתן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים