אנאגל תטמיע מערכת One1ERP בפלסטניר; היקף הפרויקט: חצי מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט תשדרג אנאגל את תשתית המיחשוב והרשת של המפעל, וכן תטמיע את מערכת Leader-MES - תוכנה וחומרה לניהול רצפת הייצור, עם התמחות בתעשיית הפלסטיק, פרי פיתוח של אמרלד מערכות מידע ● הפתרון כולל את שדרוג המעקב והשליטה בתהליכי הייצור, נצילות החומר ואבטחת האיכות ● גדי מאור, מנכ"ל פלסטניר: "אנו מצפים שהפרויקט יביא לשיפור זמני ההספקה, השרות והמענה ללקוח, כמו גם לשיפור היעילות והנצילות של הייצור"

אנאגל (Anagal) החלה ביישום פרויקט ERP במפעל פלסטניר בקיבוץ ניר אליהו. הפרויקט החל בדצמבר האחרון והמערכת תעלה לאוויר ביולי השנה. במסגרת הפרויקט מוטמעת מערכת One1ERP בהיקף כספי של חצי מיליון שקלים.

מפעל פלסטניר מייצר ומשווק מגוון רחב של מוצרים: יריעות רב שכבתיות, דפים, שקיות ומוצרי אריזה. במהלך הפרויקט משדרגים אנשי אנאגל, המטפלים ב-IT של המפעל, את תשתית המיחשוב והרשת של המפעל, וכן מטמיעים את מערכת Leader-MES – תוכנה וחומרה לניהול רצפת הייצור, עם התמחות בתעשיית הפלסטיק, פרי פיתוח של אמרלד מערכות מידע.

המערכות משרתות 35 משתמשים במפעל. המערכת המוטמעת מחליפה מערכת ERP ותיקה, מעלה דור א'. הפתרון כולל את שדרוג המעקב והשליטה בתהליכי הייצור, נצילות החומר ואבטחת האיכות. על פי אנשי פלסטניר, המערכת החדשה תשפר את יכולת התכנון בייצור, תביא ליכולת תגובה בזמן אמת בתהליכי הייצור, לשיפור בתפוקה של העובדים ולשליטה בפחת בייצור.

לדברי איתמר בראור, מנמ"ר פלסטניר, "מערך ה-IT החדש מציב את פלסטניר בקדמת הטכנולוגיה. באמצעותו ניתן מענה לצרכים מיידיים ועתידיים של הארגון, בקלות וביעילות, ותוך חיסכון משמעותי בעלויות ה-IT".

לדברי גדי מאור, מנכ"ל פלסטניר, "אנו מצפים שהפרויקט יביא לשיפור זמני ההספקה, השירות והמענה ללקוח, כמו גם לשיפור היעילות והנצילות של הייצור".

שרון אלפסי
, מנכ"לית אנאגל, ציינה כי "התקיים שיתוף פעולה הדוק בין הגורמים הרבים שלקחו חלק בפרויקט, מה שהביא לעמידה בלוחות זמנים ולהשגת מטרות הפרויקט בצורה המיטבית. העמדנו לטובת הפרויקט צוות מקצועי ומיומן, שידע לתת מענה רחב לכל צרכי ה-IT שעלו במהלך הפרויקט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים