תוכן שיווקי
ישראלי, יפני, וצרפתי עושים עסקים:

ריל קומרס הישראלית נבחרה על ידי Emi Travel – חברה יפנית צרפתית – להקים אתר תיירות המיועד למכירות בשוק היפני; שווי הפרויקט כ-2 מיליון ש"ח

20/05/2012 14:30

ריל קומרס נבחרה על ידי חברת התיירות מהמובילות ביפן להקים עבורה אתר אינטרנט ואפליקציות סלולריות, שיאפשרו לה לשווק נופשים באופן מקוון.

ריל קומרס פיתחה בעבר את אתר "הדקה ה-90" אשר חולל מהפכה בתרבות רכישת נופשים וחבילות תיירות בישראל, כשהיה האתר הראשון המאפשר רכישות של נופשים באמצעות האינטרנט, וביטל למעשה את הצורך בשיחה או מפגש עם סוכן נסיעות. כעת, מקימה ריל קומרס אתר תיירות חדש בעלות של כ-2 מיליון שקלים. הלקוח: חברת תיירות יפנית-צרפתית המתמחה בחבילות נופש בצרפת עבור תיירים יפנים.

ריל קומרסמדובר בחברת תיירות בשם Emi Travel המשווקת ליפנים חבילות נופש לצרפת. עד היום שיווקה החברה חבילות אלה באמצעות הטלפון ומערך סוכנים בלבד. האתר החדש שנבנה בימים אלה כולל ביצוע הזמנות און ליין ללקוחות פרטיים ולמפיצים של Emi וניהול התהליכים העסקיים מול הספקים הצרפתיים באופן מקוון. בנוסף לאתר, מפתחת ריל קומרס עבור Emi Travel מספר אפליקציות מבוססות מיקום לטלפונים חכמים, שיאפשרו לתיירים היפנים ליהנות ממבצעים וקופונים באזור שהייתם בפריז וכן לקבל מידע רלוונטי מבוסס מיקום.

חברת ריל קומרס (realcommerce), מחלוצות שוק האינטרנט הישראלי, נוסדה ב-1999 ומונה כ-150 עובדים. החברה מתמחה באסטרטגיה ואינטגרציה של טכנולוגיות web וסלולר ומספקת שירותי Premium בתחומי פיתוח מערכות ניהול תוכן ומערכות e-commerce מתוחכמות. ריל קומרס חתומה על כמה מההצלחות הגדולות בשוק המקומי ביניהן ynet, בנק לאומי, סלקום, כלל ביטוח ועוד.

אירועים קרובים