נס טכנולוגיות תשווק את תוכנת i-docs בישראל

המערכת, שתשווק על ידי NessPRO, מאפשרת לאסוף מידע ממקורות שונים, דוגמת מערכות ERP, CRM, פייסבוק, טוויטר ועוד, והתאמה לכל לקוח את התוכן, הצורה וערוץ התקשורת ● המערכת משלבת תכנים שיווקיים או עסקיים מכל סוג לביצוע up-sales ו-cross sales, וכן מציעה שירותים מותאמים אישית לפרופיל הלקוח, להעדפותיו ולהרגליו ● דדי דבורסקי, מנהל NessPRO: "המוצר עונה על צרכים עסקיים של לקוחותינו, ויסייע להם ליישם נדבך נוסף בתחום העמקת הקשר עם לקוחותיהם"

נס טכנולוגיות הודיעה היום (א'), כי חתמה על הסכם עם אדאקום מערכות, לשיווקה בישראל של תוכנת i-docs לניהול תקשורת לקוחות. המערכת תשווק על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות.

i-docs היא חבילת פתרונות מלאה לניהול תקשורת לקוחות – CCM (ר"ת Customer Communication Management). המערכת מאפשרת לאסוף מידע ממקורות שונים, כגון מערכות ERP, CRM, פייסבוק (Facebook), טוויטר (Twitter) ועוד, והתאמה לכל לקוח את התוכן, הצורה וערוץ התקשורת כגון דואר אלקטרוני, פורטל, מובייל, קובץ אינטראקטיבי, ATM ,Front Desk, ניוזלטר ועוד.

המערכת משלבת תכנים שיווקיים או עסקיים מכל סוג לביצוע up-sales ו-cross sales, וכן מציעה שירותים מותאמים אישית לפרופיל הלקוח, להעדפותיו ולהרגליו. כמו כן, המערכת מנתחת את היענות הלקוח ותגובותיו לתכנים השיווקיים, תוך כדי שיפור חוויית המשתמש.

במקביל, הקימה אדאקום מרכז פיתוח בירושלים שיפתח תכונות וגרסאות חדשות של מערכת i-docs.

"בישראל קיים פוטנציאל נרחב למוצר שלנו. בחרנו ב-NessPRO, שהיא בעלת ידע וניסיון נרחבים ביותר במכירה ושיווק מוצרי תוכנה", אמר תיאודור מולוס, מנכ"ל חטיבת התוכנה של אדאקום. "NessPRO ידועה באיכות הגבוהה של מוצרי התוכנה בפורטפוליו שלה, וההסכם בינינו מהווה עדות לרמה הגבוהה של i-docs".

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם אדאקום. i-docs מרחיב את סל הפתרונות שאנו מספקים לחברות וארגונים בישראל. המוצר עונה על צרכים עסקיים של לקוחותינו ויסייע להם ליישם נדבך נוסף בתחום העמקת הקשר עם לקוחותיהם. אנו גם שמחים לסייע לאדאקום שבחרה להקים בארץ מרכז פיתוח ולהעסיק מהנדסי תוכנה ישראלים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים