תוכן שיווקי

לקראת אירוע | בעל חברה, הזהר! קו הטלפון שלך חשוף למתקפת האקרים

מרכזיות IP פרטיות הינן פתרון נוח וזול עבור חברות וארגונים ממשלתיים וציבוריים רבים ● במרבית הארגונים מרכזיות אלו לא מאובטחות כראוי וחשופות מדי יום לריגול ולגניבת שיחות שעלולים לעלות לארגון מיליוני שקלים ● חברת גאמא אופריישינס בבעלות קרן הגשמה ואייל אלון פיתחה מוצר שמשלב את כל אספקטי ההגנה על מרכזיית ה IP- ומונע בין היתר חדירות של גורמים עוינים,דליפת מידע וגניבה של שיחות

20/05/2012 16:38

בכל העולם משקיעים חברות וארגונים מיליוני שקלים באמצעי הגנה משוכללים על מערכות ה-IT שלהם במטרה למנוע דליפת מידע וחדירת סוסים טרויאנים למערכת. רבים מהארגונים הללו לא מודעים לעובדה שבעוד מערכת ה-IT מוגנת, מרכזיית ה-IP המאפשרת שיחות טלפון דרך רשת האינטרנט פרוצה לגמרי. אבטחה לקוייה של מרכזיית ה-IP עלולה להוביל לדליפת מידע עיקר ערך ולגניבת שיחות בעלות מיליוני שקלים. חברת גאמא אופריישנס בבעלות אייל אלון וקרן הגשמה, קרן השקעות קבוצתית, פיתחה את מערכת GAMA SIP SECURITY המאפשרת הגנה מרבית של מרכזיית ה-IP במוצר אחד. הפתרון מודולרי בהתאם לגודל הלקוח.

הפיתוח החדשני של גאמא אופריישנס מאפשר את מרב סוגי ההגנות תחת מוצר אחד המותקן בין המרכזייה לענן ה-SIP. למערכת ארבעה יתרונות בולטים. האחד, האפשרות להגן על מרכזיית ה-IP מפני חדירה עוינת וגניבה של שיחות, מידע ונתונים החשובים לארגון. היתרון השני הוא היכולת של המערכת לפעול מתחת לרדאר של ההאקרים כיוון שאינה ניתנת לזיהוי בתוכנות החיפוש. היתרון השלישי הוא האפשרות לגשר בין המרכזייה לטלפונים סלולריים וכך להפוך את הניידים למעין שלוחות של המרכזייה ובכך לחסוך בעלות זמן אוויר. היתרון הרביעי הוא האפשרות של המערכת לתעד ולהקליט את כל השיחות, בין שלוחות פנימיות ובין לקוחות ולנהל רשימה שחורה של מספרים מסוכנים וחסימה של שיחות ממספרים אלו ואליהם.

"צריך להבין שהטמעת תקשורת IP בארגון פירושה שהטלפוניה הופכת לחלק משירותי ה-IT המרכזיים", אומר אייל אלון, מנכ"ל גאמא אופריישנס. "כפי שלא יעלה על הדעת להעלות שרת טרנסאקציות לרשת ללא הגנה של חומת אש (Fire Wall), אסור לחבר מרכזית IP לרשת בלי הגנה מפני חדירות זדון. המרכזייה מכילה את כל הנתונים החשובים של הארגון:שיחות, מידע סודי, זהויות ורישומי לקוחות. ה-Fire Wall הישן לא יכול לעצור חדירות שנעשות במסווה של VoIP וכך כל האקר בעולם יכול להפוך את המרכזייה שלכם לתחנת האזנה והקלטה פרטית שלו. להשתמש בחשבונות שלכם, לניהול שיחות אירוטיות או לצותת למנהלים ולשיחות עם לקוחות במטרה לחשוף את גורמי ההצלחה העסקית שלכם".

"השארת מרכזיית IP חשופה מהווה סיכון עצום עבור הארגון ובכל זאת, מרבית התקנות ה-IP בישראל פשוט מחכות להתקפה, כמו ברווזים במטווח. וזאת בזמן שחברות כמו גאמא אופריישנס מציעות הגנה אפקטיבית, מוכחת והגיונית מבחינה כלכלית. המערכת שפיתחנו מאפשרת את מכלול ההגנות".

חברת גאמא אופריישנס מתמחה במתן פתרונות חיוניים לתקשורת מתקדמת כדוגמת גיוס ואזעקה בשעת חירום ואבטחת מידע ומערכות ובין לקוחותיה ניתן למצוא את צה"ל וארגונים גדולים רבים במשק הישראלי. לאחרונה פיתחה החברה יכולות נוספות כגון ספר טלפונים קולי המוצע ללקוחות כ-"מודול" נוסף , כמו כן פותחה פלטפורמת VOIP המאפשרת הפעלת פתרונות החברה בסביבת פרוטוקול SIP.

קרן הגשמה הינה קרן השקעות קבוצתית לפיתוח יזמות, המאתרת הזדמנויות השקעה ייחודיות, במגוון תחומים, בארץ ובחו"ל ומציעה לחברים בה הזדמנות השקעה בטוחה ואטרקטיבית בעלת תשואות גבוהות.

אירועים קרובים